نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶

استودیو Hangar 13 به دنبال ساخت پنجمین بازی از سری Mafia

درحالی که گزارش‌ها از توسعه‌ی بازی Mafia 4 در استودیو Hangar 13 حکایت دارند، به نظر می‌رسد که این تیم برای ساخت قسمت پنجم مجموعه نیز برنامه‌ریزی می‌کند.

نام استودیوی بازی‌سازی Hangar 13، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های مافیا که در سال‌های گذشته با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم کرده، یک بار دیگر وارد اخبار بازی و شایعات روز شده است. بعد از اینکه فرایند ساخت بازی جدید جهان باز و علمی تخیلی این تیم در نوامبر سال گذشته لغو شد، تعداد زیادی از کارکنان این شرکت یا استعفا دادند یا اخراج شدند. حالا و در شرایطی که شایعات از ساخت قسمت چهارم مجموعه‌ی Mafia درکنار نسخه جدید Top Spin در استودیوهای Hangar 13 می‌گویند، شنیده‌ها از برنامه‌ریزی برای ساخت پنجمین بازی مافیا در این تیم نیز حکایت دارند.

ظاهرا Hangar 13 منتظر دریافت چراغ سبز از سوی Take-Two Interactive، شرکت صاحب 2K Games است که طبیعتا صاحب استودیو Hangar 13 هم محسوب می‌شود. جیسون شرایر، خبرنگار صنعت بازی در گزارش اخیر رسانه Bloomberg به نکات جالبی اشاره کرد. گویا نیک باینس، رئیس فعلی استودیوی Hangar 13 که بعد از جدایی هیدن بلک‌من از این تیم به این سمت منصوب شد، در جریان جلسه‌ی مجازی اعضای استودیو اعلام کرد که باوجود ادامه‌ی فرایند ساخت چهارمین بازی، به‌دنبال دریافت چراغ سبز برای توسعه‌ی پنجمین قسمت از سری بازی این بازی Mafia است.

لوگو استودیوی Hangar 13 / هنگر 13

ظاهرا باینس قصد دارد تا با این کار بلافاصله بعد از اتمام فرایند ساخت بازی Mafia 4، پروژه‌ی جدیدی را برای تیم توسعه‌دهندگان ببیند؛ تا فرایند انتقال بین پروژه‌ها در برنامه‌های Hangar 13 روان‌تر انجام شود و از تعدیل نیروها و جابه‌جایی‌های گسترده‌ای که قبلا یک بار این استودیو را تا مرز نابودی پیش برده، جلوگیری کند.

اما در مورد این پروژه‌ها باید گفت که حتی اگر واقعا هر دو ساخته شوند، هنوز در مراحل اولیه‌ی فرایند تولید قرار دارند. احتمالا تا زمان انتشار جزئیات بیشتر از محتوای بازی فاصله‌ی زیادی داریم. در این بین گفته می‌شود که احتمالا بازی ورزشی Top Spin 5 قبل از بازی Mafia 4 آماده‌ی عرضه خواهد بود.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده