// یکشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱

جزئیات زمان انتشار دقیق بازی Diablo Immortal

بالأخره قرار است شاهد عرضه‌ی بازی Diablo Immortal باشیم. اکتیویژن بلیزارد ضمن ابراز خرسندی بابت این موضوع، از جزییات زمان انتشار دقیق بازی در مناطق مختلف و نحوه دانلود آن رونمایی کرد.

اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد بازی Diablo Immortal در تاریخ ۱۱ خرداد ماه برای کاربران موبایل در دسترس قرار خواهد گرفت. عرضه‌ی اولیه و پیش از موعد روی موبایل برای داشتن یک انتشار موفق لازم است. این تاکتیک را شرکت‌های زیادی پیاده می‌کنند.

امکان دانلود بازی روی کامپیوتر پیش از عرضه، ازطریق Battle.net قابل انجام است. اما ساکنین مناطق هنگ کنگ، ماکائو، فیلیپین، اندونزی، تایوان، سنگاپور و تایلند باید تا تاریخ یک تیر برای تجربه‌ی Diablo Immortal صبر کنند. ساکنین ویتنام در این بین فقط بتای آزاد دریافت خواهند کرد.

اکتیویژن بلیزارد در ادامه گفت: «از نزدیک شدن به موعد عرضه‌ی Diablo Immortal بی نهایت هیجان‌زده‌ایم. از تمام افرادی که ما را در ساخت بازی یاری رساندند سپاسگزاریم. به‌خصوص افرادی که ما را با بازخوردهای خود در جهت بهبود تجربه‌ی بازی یاری کردند. بدون شک این بازخوردها در نسخه‌ی نهایی بازی که ۱۲ خرداد عرضه می‌شود، اثرگذار بوده‌اند.»

زمان عرضه دقیق Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal در تاریخ ۱۲ خرداد ماه برای پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، امکان دانلود بازی برای کاربران کامپیوتر از هم‌اکنون قابل انجام است. کافی است به Battle.net مراجعه کنید. کاربران موبایل نیز از ۱۱ خرداد ماه که ۲۴ ساعت پیش از عرضه‌ی نهایی بازی است، می‌توانند اقدام به نصب بازی کنند.

بلیزارد تأیید کرد که نسخه‌ی کامپیوتر بازی رایگان (Free to Play) خواهد بود و از کراس پلی و cross-progression پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ Diablo Immortal را تجربه خواهید کرد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده