// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

شایعه: بازی Killzone جدید برای پلی استیشن وی آر 2 منتشر خواهد شد

براساس یک شایعه‌ی تازه احتمال دارد که بازی Killzone جدید، یکی از آثار زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 باشد.

هدست واقعیت مجازی PS VR2 شرکت سونی قدم به قدم بیشتر به گیمرها معرفی شد. به‌تازگی جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی گفت که پلی استیشن وی‌آر 2 بیشتر از ۲۰ بازی زمان عرضه دارد. حالا یک شایعه می‌گوید که شاید کیلزون یکی از این بازی‌ها باشد.

کانال یوتیوب PSVR2 Without Parole که بین گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های VR موفق به مطرح کردن نام خود شده است و سابقه‌ی ارائه‌ی گزارش‌های اختصاصی درست را دارد، براساس اطلاعات به‌دست آمده حدس می‌زند که سونی بازی Killzone جدید را برای پلی استیشن وی‌آر 2 منتشر می‌کند. او می‌گوید که طی چند سال اخیر، در پشت صحنه صحبت‌هایی راجع به بازی واقعیت مجازی کیلزون مطرح بوده است؛ تا این حد که گویا حداقل در مقطعی قرار بود استودیو Supermassive Games روی این بازی برای هدست PSVR کار کند.

این منبع می‌گوید که سونی از محصول در حال ساخت این استودیو رضایت نداشت و پروژه را در سال ۲۰۱۹ از دست سوپرمسیو گیمز، سازنده‌ی بازی Until Dawn و سری بازی The Dark Pictures خارج کرد. برایان پل از کانال یوتیوب PSVR2 Without Parole ادعا می‌کند که پس از این اتفاق، وظیفه‌ی ساخت بازی به یکی از استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی) پلی استیشن سپرده شد. او احتمال می‌دهد که پروژه از آن زمان تاکنون تبدیل به یک بازی برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 کنسول پلی استیشن 5 شده باشد.

پلی استیشن وی آر 2 شرکت سونی و کنترلرهای سنس این هدست واقعیت مجازی

مطابق اخبار بازی به‌صورت رسمی می‌دانیم که استودیو گوریلا، خالق سری بازی کیلزون اکنون در همکاری با استودیو Firesprite روی بازی Horizon Call of the Mountain برای پلی استیشن وی‌آر 2 کار می‌کند. حالا باید دید که آیا واقعا مثل مجموعه‌ی هورایزن، مجموعه بازی Killzone نیز صاحب یک بازی واقعیت مجازی خواهد شد یا نه.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده