// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵

ظاهرا نقشه کامل Warzone 2 فاش شده است

استودیو Infinity Ward همزمان با Call of Duty Modern Warfare 2 در حال توسعه‌ی بازی بتل رویال Warzone 2 است. حال به نقل از منابع معتبر ظاهرا نقشه‌ی بازی فاش شده است.

در جدیدترین اخبار بازی، یک منبع معتبر و شناخته‌شده نسخه‌ای از نقشه‌ی بازی مورد انتظار Warzone 2 را فاش کرد. تام هندرسون با همکاری Try Hard Guides تصویر واضح نقشه‌ی بازی را به اشتراک گذاشت. در این نقشه می‌توان نقاط ویژه و حائز اهمیت را دید. نکته‌ای که در این بین خودنمایی می‌کند، وجود مقادیر زیادی آب است.

به نقل از این منابع معتبر، گیم‌پلی بازی Warzone 2 مکانیک شنا کردن را خواهد داشت. نقشه‌های بازی وارزون فاقد این مکانیک بودند. امکان شنا کردن در Verdansk و Caldera وجود نداشت. البته ما پیش از این در Black Ops 4 که نخستین تجربه‌ی بتل رویال Call of Duty بود، شاهد این مکانیک بودیم.

نقشه ی لو رفته ی وارزون 2

اطلاعات فاش‌شده‌ی اخیر حاکی از آن است که سازندگان می‌خواهند Warzone 2 را تا جای ممکن شبیه به Blackout کنند. به‌عنوان مثال می‌شود به لزوم بستن خورجین هنگام استفاده از زره در بازی و سیستم inventory مشابه اشاره کرد. البته تام هندرسون معتقد است سازندگان مکانیک خورجین را بازنگری خواهند کرد. چرا که طی موشکافی عمیق و بررسی بازخوردهای طرفداران پس از درز اطلاعاتی، متوجه نارضایتی و جدل بین کاربرهای Call of Duty شدند.

بازی Call of Duty Warzone 2 ظاهرا همزمان با Call of Duty Modern Warfare 2 عرضه می‌شود و ۶ آبان موعد عرضه‌ی Modern Warfare 2 است. پس احتمال احتمال می‌رود وارزون 2 نیز در همین تاریخ یا اندکی دیرتر در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ نقشه‌ی فاش شده‌ی Warzone 2 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ موافق شبیه شدن بازی به Blackout هستید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده