نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۴

پخش ویدیو جدید از Hellblade 2 برای نمایش مراحل ضبط موشن کپچر بازی

استودیو نینجا تئوری با پخش یک ویدیو نشان داد که چگونه از تکنولوژی موشن کپچر برای ضبط حرکات غول عظیم نمایش داده‌شده در تریلر گیم اواردز سال گذشته این بازی استفاده کرده است.

ساعاتی قبل استودیو نینجا تئوری، سازنده بازی Hellblade 2 یک ویدیو جدید را در اکانت رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت. این ویدیو جدید، استفاده از تکنولوژی موشن کپچر برای ساخت تریلر بازی را نمایش می‌دهد.

پس از تایید رسمی ساخت نسخه دوم بازی هل بلید، سازندگان اثر نسبت به تمامی حدس و گمان‌ها و شایعاتی که حول بازی می‌چرخید، سکوت اختیار کردند. طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 روزشماری می‌کردند. درنهایت شرکت سازنده سال گذشته در مراسم گیم اواردز بالاخره یک نمایش از گیم‌پلی این اثر را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

در این نمایش ما سنوئا، شخصیت اصلی بازی را درکنار گروهی از جنگجویان دیدیم که در حال مبارزه با یک غول بزرگ و تلاش برای مهار کردن و شکست دادن آن بودند. جزییات بصری و گرافیکی تریلر نمایش داده‌شده، طرفدارها را به وجد آورد. حال استودیو Ninja Theory یک ویدیو جدید از این بازی را در توییتر خود به اشتراک گذاشت که به جزییات جالبی از پشت صحنه ساخت این اثر اشاره می‌کند.

پس از مشاهده ویدیو، متوجه می‌شویم که درواقع استودیو نینجا تئوری از تکنولوژی موشن کپچر برای ضبط حرکات غولی که در نمایش گیم‌پلی سال گذشته دیدیم استفاده کرده است. انجام این کار باتوجه‌به ابعاد بسیار بزرگ غول نمایش داده‌شده در بازی، تحسین برانگیز است. جالب است بدانید شخصی که حرکات موشن کپچر غول را اجرا می‌کند، درواقع کارگردان هنری بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است. همین به ما نشان می‌دهد که اعضای مختلف نینجا تئوری چه شور و اشتیاق زیادی نسبت به ساخت این اثر دارند و فداکاری‌های زیادی را برای تحقق این امر را به خرج می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه ویدیو پخش‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده