// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

بازی Sniper Elite 5 از فروشگاه اپیک گیمز حذف شد

بازی Sniper Elite 5 از اپیک گیمز استور حذف شد و پول پیش‌خریدکنندگان آن برگشت خورده است.

روز پنجشنبه بازی Sniper Elite 5 در دسترس کاربرهای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را هم کسب کند. بااینکه نسخه کامپیوتر این بازی هم ازطریق استیم و هم در فروشگاه مایکروسافت در دسترس کاربرها قرار دارد، اما از فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games حذف شده است.

در ادامه شرکت Rebellion، سازنده و ناشر Sniper Elite 5، پول پیش‌خرید کنندگان بازی در اپیک گیمز استور را حتی بدون اینکه خود کاربر تقاضا داشته باشد، برگشت زده است. جالب است که بدانید شرایط عرضه‌ی بازی Sniper Elite 5 در فروشگاه اپیک گیمز به حالت «به‌زودی» تغییر پیدا کرد. تیم سازنده می‌گوید که رخ دادن اتفاقی که از کنترل آن‌ها خارج بوده است، بازی Sniper Elite 5 را از فروشگاه اپیک گیمز حذف کرد.

براساس جدیترین اخبار بازی، استودیو ربلیون در این‌باره می‌گوید: «به‌خاطر شرایطی که کنترل آن‌ها از عهده ما خارج بود، Sniper Elite 5 هم‌اکنون در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار ندارد. اما در آینده شاهد عرضه‌ی آن روی این پلتفرم خواهیم بود. ما به‌خاطر ناراحتی‌های به وجود آمده عذرخواهی می‌کنیم». در انتها مجددا اشاره شد که هزینه‌ی تمام کاربرانی که بازی را در اپیک گیمز استور پیش‌خرید کرده‌اند، بازگشت داده شده است و اگر شخصی پول خود را دریافت نکرده، ازطریق پشتیبانی وبسایت رسمی بازی می‌تواند برای دریافت هزینه اقدام کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده