// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹

بازیابی سرورهای سه بازی Dark Souls در آینده نزدیک

پس از ماه‌ها غیرفعال بودن سرورهای Dark Souls، بالاخره شاهد بازگشت سرورها به حالت آنلاین خواهیم بود.

در ماه ژانویه بود که سرورهای بازی‌های Dark Souls به‌خاطر حمله هکرها و عدم دسترسی آن‌ها به کامپیوتر قربانی غیرفعال شدند. یکی از دلایل برنگرداندن سرورها به حالت آنلاین، پیش‌گیری از رخ دادن مشکل مشابه برای بازی Elden Ring بود. زیرا الدن رینگ هم از همان سرورها و نت‌کد استفاده می‌کرد.

این در حالی است که به‌تازگی پی سی گیمر به گفت‌وگو با فرام‌سافتور (FromSoftware)، سازنده سری دارک سولز پرداخت و حالا مشخص شده است که آن‌ها در آینده نزدیک سرورهای این مجموعه را به حالت قبلی بازمی‌گردانند. به‌عبارتی سرورهای هر نسخه به‌تدریج در حالت آنلاین قرار می‌گیرد تا به Dark Souls 3 برسیم.

فرام‌سافتور دراین‌باره می‌گوید: «ما در حال حاضر در مرحله‌ی بازگرداندن سرورهای مجموعه دارک سولز به حالت آنلاین روی کامپیوتر هستیم. برنامه‌ی ما این است که به‌صورت تدریجی سرورهای هر نسخه را در وضعیت آنلاین قرار دهیم و زمانی‌که کارهای لازم برای رفع این مشکل را انجام دادیم، شاهد آنلاین شدن سرورهای Dark Souls 3 خواهیم بود. هر زمان که تقویم زمانی بازیابی سرورها آماده شد، کاربران را مطلع خواهیم کرد. از تمامی کاربران بابت درک این موضوع و صبرشان برای حل این مشکل توسط ما، تشکر می‌کنیم».

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم فرام‌سافتور در چه زمانی سرورهای سه‌گانه دارک سولز را به حالت قبل بر می‌گرداند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده