نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۸

اضافه شدن تنها یک نقشه جدید در فصل اول Battlefield 2042

به‌تازگی یکی از مدیران انجمن استودیوی دایس تایید کرده است که فصل اول بازی Battlefield 2042 تنها با یک نقشه‌ی جدید شروع خواهد شد.

استودیوی دایس با نزدیک شدن زمان شروع فصل اول بازی Battlefield 2042، شروع به ارائه‌ی جزئیات جدیدی کرده است. در همین راستا اخیرا مدیر انجمن دایس در پاسخ به سؤال طرفداران درباره‌ی اضافه شدن نقشه‌های جدید اعلام کرد که فصل اول Battlefield 2042 تنها با یک نقشه‌ی جدید منتشر خواهد شد. علاوه‌بر اعلام وجود تنها یک نقشه‌ی جدید در زمان آغاز فصل اول، مشخص شد که فهرست سلاح‌های بازی Battlefield 2042 قرار است با اضافه شدن سلاح‌های کلاسیک Battlefield Portal به حالت All-Out Warfare تقویت شود.

علاوه‌براین موارد، همان‌طور که اخیراً تأیید شده است، با شروع فصل اول پشتیبانی از حالت Hazard Zone به پایان خواهد رسید. فصل اول بازی Battlefield 2042 در اوایل ماه ژوئن (خرداد) منتشر می‌شود. این فصل در ابتدا برای انتشار در اوایل سال جاری برنامه‌ریزی شده بود اما در ماه فوریه استودیوی دایس اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از برنامه‌ای که برای بهبود کلی وضعیت بازی قبل از شروع فصل اول دارد، انتشار آن را تا اوایل فصل تابستان به تعویق می‌اندازد.

بازی Battlefield 2042 اخیرا به‌روزرسانی ۴.۱ را دریافت کرده است که مجموعه‌ای از محتویات و تغییرات برای متعادل‌سازی را به همراه دارد. بااین‌حال نکته‌ی برجسته‌ی این به‌روزرسانی، حذف حالت ۱۲۸ نفره‌ی Breakthrough است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده