نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۷

تأثیر مثبت آپدیت‌ها و نسخه نسل جدید Cyberpunk 2077 در آمار فروش بازی

آدام کیسینسکی، مدیرعامل سی دی پراجکت در جریان گزارش مالی اخیر خود به تأثیر قابل‌توجه آپدیت‌ها و نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 در آمار فروش بازی پرداخت.

سی دی پراجکت در جریان گزارش مالی سه‌ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۲ این شرکت، به وضعیت فروش بازی Cyberpunk 2077 پس از انتشار آپدیت‌ها و نسخه نسل نهمی این بازی پرداخته است. براین‌اساس گفته می‌شود که انتشار به‌روزرسانی بزرگ شماره‌ی‌ 1.5 و همچنین نسخه نسل جدید این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس موجب تقویت آمار فروش این بازی در بازار شده است. آدام کیسینسکی، مدیرعامل این شرکت از اثرگذاری قابل‌توجه این دو عامل در وضعیت فروش بازی در پلتفرم‌های مختلف سخن گفت.

کیسینسکی همچنین تأیید کرد که تیم توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 روی آپدیت 2.6 بازی کار می‌کنند. سابقه CD Projekt نشان داده که این استودیو معمولاً به‌صورت بلند مدت از بازی‌های خود پشتیبانی کرده و ازطریق عرضه‌ی بسته‌های الحاقی به ارائه محتوای جدید برای کاربران خود می‌پردازد. اولین DLC بزرگ بازی Cyberpunk 2077 نیز برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده و این فرصت بیشتری برای رفع مشکلات و بهبود تجربه کاربری بازی را در اختیار سازندگان آن قرار می‌دهد.

گان پلی بازی Cyberpunk 2077

کیسینسکی در ادامه جزئیاتی درباره وضعیت بازی بعدی Witcher را نیز ارائه کرده و با اشاره به همکاری استراتژیک این شرکت با اپیک گیمز و استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5، از وضعیت پیشرفت پروژه اظهار رضایت کرد.

بازی جدید Witcher در مرحله پیش تولید قرار داشته و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر روی این پروژه کار می‌کنند. بنابراین انتظار می‌رود که هنوز زمان زیادی تا موعد عرضه‌ی این بازی باقی مانده باشد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده