// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

فاش شدن احتمالی تاریخ عرضه بازی Stray

شاید بازی Stray شرکت Annapurna Interactive که گیمر را در نقش یک گربه در شهری آینده‌نگرانه قرار می‌دهد، کمتر از دو ماه تا عرضه فاصله داشته باشد.

بازی Stray که برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC معرفی شده است، با تریلرهای دوست‌داشتنی توانست توجه برخی از گیمرها را به خوبی به خود جلب کند. به‌تازگی اکانت توییتر PlayStation Game Size که در گذر زمان و با ارائه‌ی اطلاعات دقیق از پس جلب اعتماد کاربرها برآمد، گزارش داد که تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) در پایگاه داده‌ی پلی استیشن به‌عنوان تاریخ انتشار بازی Stray ثبت شده است.

از آن‌جایی که آناپورنا اینتراکتیو، ناشر بازی Stray معمولا رابطه‌ی بسیار خوبی با بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی داشته است، تعجب‌آور نخواهد بود اگر در استیت آو پلی روز جمعه شاهد نمایش جدید اثر و اعلام تاریخ عرضه‌ی آن باشیم. براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که شرکت Sony راس ساعت ۰۲:۳۰ بامداد جمعه، ۱۳ خرداد به وقت ایران قرار است پخش قسمت جدید و ۳۰ دقیقه‌ای برنامه State of Play را آغاز کند.

مدتی قبل اکانت توییتر رسمی پلی استیشن با یک ویدیو کوتاه تایید کرد که بازی Stray در فصل تابستان از راه می‌رسد. پس با اینکه فعلا به هیچ عنوان نباید از انتشار بازی در تاریخ ۲۸ تیر مطمئن بود، نمی‌توان انکار کرد که زمان مشخص‌شده در دیتابیس پلی استیشن برای از راه رسیدن Stray واقعا منطقی و قابل باور به نظر می‌رسد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده