// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱

واکنش منتقدین به بازی Sniper Elite 5

بازی Sniper Elite 5 به‌تازگی عرضه شده است و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی سرگرم کننده را می‌دهد.

Sniper Elite را می‌توان یکی از مجموعه‌های سرگرم کننده در سبک تیراندازی سوم شخص با المان‌های مخفی‌کاری دانست که استودیو ربلیون دولوپمنتس وظیفه توسعه و نشر آن را بر عهده دارد. بااینکه چهار نسخه قبلی این سری ضعف‌های مختلفی داشته‌اند، اما در یک مورد تجربه خوبی را ارائه داده‌اند و آن هم چیزی جز کشتن نازی‌ها به روش‌های جذاب نیست.

استودیو ربلیون پس از معرفی بازی Sniper Elite 5 اعلام کرد که بازی دارای المان‌های جدیدی برای کاراکتر اصلی داستان است تا بتواند بهتر از قبل نازی‌ها را از بین ببرد و ازطرفی وجود حالت‌هایی مثل کوآپ و Invasion، به عمیق‌تر و جذاب‌تر شدن تجربه کاربران کمک خواهد کرد.

حال بازی Sniper Elite 5 دیروز روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. در ادامه نگاهی به بعضی از نظرات منتقدان در ارتباط با بازی اسنایپر الیت 5 خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Sniper Elite 5

  • سازنده: ربلیون دولوپمنتس
  • ناشر: ربلیون دولوپمنتس
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • سبک: تیراندازی سوم شخص

بازی Sniper Elite 5

گیمزبیت: ۹۰ از ۱۰۰

Sniper Elite 5 دقیقا همان چیزی است که من از این سری می‌خواهم؛ نقشه‌های جدید، نازی‌ها و روش‌های جدید برای کشتن‌شان. تنها موردی که من را ناامید کرد، نبود تغییرات لازم در گرافیک بازی نسبت‌به نسخه‌های پیشین است و اصلا حس و حال نسل بعد را القا نمی‌کند. بااین‌حال این بازی جذاب است. تمام زمانی را که منتظر نازی‌ها در محیط‌های فرانسه بودم، برایم سرگرم کننده بود. موارد اضافه شده و المان‌های نسخه پیشین در این نسخه سبب شده تا تجربه بازیکنان دچار انحراف و موارد بی‌مورد نشود. نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره سراغ بازی رفته تابه‌همراه دوستان خود نازی‌ها را از بین ببرم.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Sniper Elite 5 به‌واسطه‌ی حالت جدید خود بهترین نسخه این سری است.

هابی کنسولز: ۸۳ از ۱۰۰

وجود حالت‌های جدید از جمله Invasion، مهارت‌های جدید برای کاراکتر فیربرن و روایت بازی در فرانسه، سبب شده تا Sniper Elite 5 بهترین نسخه این مجموعه باشد. یک بازی مخفی‌کاری کلاسیک که با هر بار شلیک از فاصله طولانی و تماشای Killcam آن، بهتر می‌شود.

اسکرین رنت: ۸۰ از ۱۰۰

Sniper Elite 5 یک بازی اکشن تاکتیکال سرگرم کننده است. اسنایپ کردن نازی‌ها هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود و استودیو ربلیون به‌خوبی توانسته از این روش استفاده تا تجربه هوشمندانه‌ای را ارائه دهد.

گیمینگ‌بولت: ۸۰ از ۱۰۰

اگر ذره‌ای علاقه به بازی‌های مخفی‌کاری دارید، بازی Sniper Elite 5 را از دست ندهید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده