نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۶

جدایی وقایع بازی The Callisto Protocol از جهان PUBG

با اعلام گلن اسکافیلد، مدیرعامل استودیو Striking Distance، بازی The Callisto Protocol برخلاف برنامه‌ریزی قبلی دیگر اشتراکی با دنیای PUBG نخواهد داشت.

زمانی‌که استودیو Striking Distance بازی The Callisto Protocol را معرفی کرد، برخی از طرفداران از مواجهه چشم‌اندازهای این بازی ترسناک و بقامحور بسیار هیجان‌زده شدند. چندین و چند ماه گفته شد که کالیستو پروتکل در همان جهان بازی بسیار موفق و بتل‌رویال PUBG شرکت کرفتون قرار دارد. حال به نظر می‌رسد که برنامه‌های تیم سازنده‌ی بازی The Callisto Protocol دچار تغییر شده است. تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی اعلام کرد که دیگر قرار نیست PUBG و بازی کالیستو پروتکل یک جهان مشترک داشته باشند.

گلن اسکافیلد، خالق دد اسپیس و مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی Striking Distance در حساب توییتر خود نوشت که در ابتدا قرار بود وقایع بازی The Callisto Protocol در دنیای PUBG و ۳۰۰ سال بعد از زمان وقوع رخدادهای این بازی بتل رویال رخ دهند. اما بازی ترسناک کالیستو پروتکل هم‌اکنون دنیای خاص خود را گسترش داده است.

اسکافیلد در ادامه توضیح داد که اگرچه ممکن است برخی موارد غافلگیرکننده در نقاط مختلف این دنیای جدید به چشم بخورند، اما طرفداران نباید انتظار زیادی از ارتباطات روایی و داستان‌های فراگیر بین بازی PUBG و کالیستو پروتکل داشته باشند. در این بین اقدام اسکافیلد در اعلام جدایی دنیای دو بازی The Callisto Protocol و پابجی چندان دور از انتظار نبود. چرا که این فرد قبلا در مصاحبه‌ای گفت که ارتباط بین این دو بازی آن‌چنان عمیق نخواهد بود.

بازی The Callisto Protocol هم برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و هم برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده