نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴

سه‌گانه BioShock در اپیک گیمز استور رایگان شد

بازی BioShock: The Collection به‌صورت رایگان در دسترس کاربرهای فروشگاه دیجیتالی شرکت اپیک گیمز قرار گرفته است.

دیروز شرکت Epic Games سرانجام بازی رایگان این هفته‌ی Epic Games Store را اعلام کرد. براساس جدیدترین اخبار بازی، کالکشن بایوشاک تا بعد از ظهر پنج‌شنبه به‌صورت رایگان برای تمامی کاربرهای استور اپیک گیمز قابل دانلود خواهد بود و بازیکنان اگر آن را در این بازه‌ی زمانی به اکانت خود اضافه کنند، دیگر می‌توانند تا ابد نسخه PC این بازی‌های تحسین‌شده را داشته باشند. BioShock: The Collection تشکیل‌شده از ریمستر بازی BioShock، ریمستر بازی BioShock 2، بازی Bioshock Infinite و تک‌تک DLCهای آن‌ها است.

این مجموعه که توسط استودیو مستقل Blind Squirrel Games ریمستر شده است، پشتیبانی از ویژگی‌های جدیدی مانند وضوح تصویر بالاتر، تکسچرهای باکیفیت‌تر و پایداری بیشتر در نرخ فریم بازی را به این بازی‌های کلاسیک اضافه کرد. همچنین ویدیوهایی مستندمانند و جالبی با نام Imagining BioShock نیز بخش دیگری از این کالکشن را تشکیل می‌دهند که به مصاحبه‌ی جف کیلی با کن لوین، خالق دنیای بایوشاک و شان رابرتسون، طراح اصلی بازی‌های این مجموعه اختصاص یافته است. بازیکنان می‌توانند با جست‌وجو در مراحل هر بازی از این سه‌گانه و انجام چالش‌های خاص، قسمت‌های مختلف این مستند کوتاه را آزاد کنند.

علاوه‌بر این موارد همان‌گونه که گفته شد، باندل BioShock: The Collection تمامی بسته‌های الحاقی هر سه بایوشاک را نیز شامل می‌شود و بازیکنان از منوی این بازی به بخش Museum of Orphaned Concepts نیز دسترسی خواهند داشت که کانسپت آرت‌ها، تصاویر هنری و ایده‌های استفاده‌نشده در طول مراحل ساخت این سه‌گانه محبوب را به‌نمایش می‌گذارد.

رایگان شدن کالکشن بایوشاک، بخشی از رویداد Mega Sale 2022 شرکت اپیک گیمز است که تا سقف ۷۵ درصد تخفیف روی ۱۶۰۰ بازی و محتویات دیگر را به کاربرهای این فروشگاه ارائه می‌دهد. طبق گفته‌های شرکت Epic Games، در طی چهار هفته، چهار بازی پرطرفدار و ارزشمند به‌صورت رایگان روی این پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرند. BioShock: The Collection دومین بازی این رویداد پس از عرضه رایگان بازی بوردرلندز ۳ در هفته‌ی گذشته است. ظاهرا می‌توانیم انتظار رایگان شدن دو بازی بزرگ دیگر را طی دو هفته آینده داشته باشیم.

عده‌ای از هوادارها اعتقاد دارند که عرضه رایگان سه‌گانه‌ی بازی‌های بایوشاک می‌تواند نشان‌دهنده بالا رفتن احتمال معرفی نسخه جدید این سری در آینده‌ی نزدیک باشد؛ همان بازی BioShock جدید که مدت‌ها پیش خبر رسمی ساخت آن اعلام شد. هنوز جزئیاتی دقیقی از داستان این بازی در دسترس نیست، اما پروژه در استودیو Cloud Chamber در دست ساخت است و طبق گفته‌ی برخی از منابع و اینسایدرها می‌توانیم انتظار معرفی کامل این بازی بایوشاک تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ را داشته باشیم.

نظر شما کاربرهای زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده