نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۴

پیشی بینی درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری سونی از انتشار بازی ها روی پی سی

به‌تازگی شرکت سونی در یک جلسه‌ی مالی اعلام کرد که برای سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ انتظار درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری از انتشار بازی‌ها روی پی سی دارد.

به‌تازگی بخش پلی استیشن شرکت سونی جلسه‌‌ی مالی با سرمایه‌گذاران برگزار کرد که در آن به برنامه‌های آینده‌ی این غول بازی‌سازی ژاپنی برای انتشار بازی‌ها، برنامه‌های گسترشی و موارد دیگر اشاره شد. طبق اطلاعات گفته شده، شرکت سونی انتظار دارد در سال مالی پیش رو که منتهی به پایان ماه مارس ۲۰۲۳ می‌شود، درآمدی بیش از ۳۰۰ میلیون دلار از محل انتشار بازی‌ها روی پلتفرم پی سی کسب کند. لازم به ذکر است که این پیش‌بینی شرکت سونی بیش از سه برابر درآمد این شرکت از انتشار بازی‌ها روی پی سی طی سال مالی گذشته است.

اخیرا بخش پلی استیشن شرکت سونی برخی از بازی‌های انحصاری خود را روی پی سی پورت و عرضه کرده است. طبق آمار ارائه شده، سونی در سال مالی ۲۰۲۱ از فروش دو بازی Days Gone و God of War روی پی سی به درآمد بیش از ۸۰ میلیون دلاری دست یافته است. در حال حاضر انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای پی سی تایید شده است و در آینده احتمال تایید انتشار سایر بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی پی سی وجود دارد.

همچنین سونی به برنامه‌های خود برای انتشار دو بازی لایو سرویس معرفی نشده در سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ اشاره کرد؛ از همین رو احتمال دارد این بازی‌های لایو سرویس به‌صورت مولتی پلتفرم منتشر شوند تا انتظارات سونی را برآورده کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده