// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹

قرارگیری بازی Returnal در دیتابیس استیم

به‌تازگی صفحه‌ای جدید از یک بازی در دیتابیس استیم قرار گرفته که مربوط‌به بازی Returnal است.

Returnal را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب و دوست داشتنی پلی استیشن 5 دانست که به‌خاطر سبک و سیاق آن، نگاه کاربران کامپیوتر را هم به خود جلب کرده و امیدوار هستند سونی هرچه سریع‌تر ریترنال را برای پی سی هم عرضه کند.

این در حالی است که به‌تازگی صفحه‌ای از یک بازی در دیتابیس استیم قرار گرفته که خبر از نسخه پی سی ریترنال می‌دهد. البته که به‌وضوح نوشته نشده این صفحه به Returnal مرتبط است، اما با نگاه کردن دقیق به بخش History این صفحه، می‌توان اسم‌هایی مثل هلیوس، Atropos، روگ‌لایک، Tower of Sisyphus و علمی تخیلی را مشاهده کرد. تمامی موارد ذکر شده، مربوط‌به جدیدترین ساخته هاوس مارک است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک، شاهد معرفی پورت پی سی یا حتی تاریخ انتشار آن هستیم.

ازطرفی Returnal جزو آن دسته از بازی‌هایی است که در فهرست فاش شده توسط انویدیا قرار داشت و درگذشته بازی‌هایی مثل God of War و Sakboy: A Big Adventure هم در این فهرست فاش شده قرار داشتند. بازی خدای جنگ برای پی سی عرضه شده و سال گذشته هم Sakboy در دیتابیس استیم مشاهده شده بود. سیاست اخیر سونی مبنی بر عرضه تعدادی از انحصاری‌های سونی برای کاربران کامپیوتر و سرمایه‌گذاری بیشتر روی این پلتفرم، نشان می‌دهد که عرضه Returnal برای پی سی آن‌چنان دور از ذهن نیست.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده