نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵

سیستم مورد نیاز بازی The Quarry

استودیوی Supermassive Games از سیستم موردنیاز بازی ترسناک The Quarry برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرد.

کمتر از دو هفته با انتشار بازی The Quarry از استودیوی بریتانیایی سوپرمسیو گیمز فاصله داریم و حالا اطلاعات تازه‌ای از نسخه کامپیوتر این بازی منتشر شده است. طبق این اطلاعات جدید خریداران نسخه پی‌سی این بازی روی فروشگاه استیم برای دانلود این بازی به حداقل ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی احتیاج خواهند داشت.

البته هنوز اطلاعاتی از نسخه‌های کنسولی این بازی منتشر نشده است، اما باتوجه‌به بهره‌گیری کنسول‌های نسل جدید از فناوری‌های پیشرفته‌ فشرده‌سازی فایل‌های نصبی بازی‌ها، ممکن است کاربران این پلتفرم‌ها به فضای ذخیره‌سازی کمتری برای دانلود و اجرای The Quarry نیاز داشته باشند. شما می‌توانید دیگر جزئیات سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی در پایین‌ترین گرافیک و تنظیمات پیشنهادی سازندگان را در ادامه مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel i5-3570 یا AMD FX-8350
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 780 یا Radeon RX 470

سیستم پیشنهادی

  • پردازنده: Intel i9-10900K یا AMD Ryzen 7-3800XT
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia RTX 2060 یا Radeon RX 5700

به‌گفته سازندگان بازی در استودیوی Supermassive Games، بازیکنان برای اتمام The Quarry به حداقل ۱۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت. البته باتوجه‌به وجود ۱۸۶ پایان مختلف در انتهای هر دور تجربه‌ی داستان بازی، بازیکنان می‌توانند بارها شانس خود را برای رسیدن به یک پایان‌بندی متفاوت امتحان کنند. مانند بازی‌های قبلی این استودیو، سرنوشت و زندگی شخصیت‌های این داستان مبتنی‌بر انتخاب‌ها و تصمیمات گیمرها در لحظات کلیدی بازی خواهد بود. همچنین امکان تجربه بازی با همراهی ۷ پلیر دیگر به‌صورت آنلاین نیز وجود دارد.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹ نوجوان تلاش دارند برای یک شب در کمپ Hackett's Quarry که در شمال شهر نیویورک واقع شده است زنده بمانند. بازیگران هالیوودی سرشناسی مانند دیوید آرکت که بیش تر برای بازی در فیلم‌های Scream شناخته می‌شود، آریل وینتر، تد ریمی، جاستیس اسمیت، ایتن ساپلی و برندا سانگ از جمله بازیگرانی هستند که به ایفای نقش شخصیت‌های این بازی پرداخته‌اند.

بازی The Quarry در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. تمام کاربرانی که پیش از عرضه رسمی به پیش‌خرید هرکدام از نسخه‌های بازی اقدام کنند، در هنگام انتشار بازی باندل Horror History Visual Filter Pack را به‌رایگان دریافت خواهند کرد.

این بسته به بازیکنان اجازه می‌دهند که از میان جلوه‌های تصویری خاصی مانند فیلتر ۸ میلی‌متری فیلم‌های ترسناک مستقل، فیلتر رترو VHS برای فیلم‌های ترسناک دهه‌ی ۸۰ میلادی و یک فیلتر سیاه سفید براساس فیلم‌های کلاسیک سینمای وحشت یکی را برای بازی خود فعال کنند که ظاهری متناسب با یکی از زیرشاخه‌های سینمای سبک ترسناک به گرافیک بازی می‌دهد.

خریداران نسخه دیلاکس بازی نیز علاوه‌براین فیلترها، قابلیت Gorefest Movie Mode، سیستم Death Rewind و لباس‌های الهام گرفته از سینمای دهه ۸۰ میلادی برای شخصیت‌های بازی را در هنگام انتشار بازی دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده