// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

عرضه احتمالی بازی Dino Crisis کپکام در پلی استیشن پلاس پریمیوم

بازی Dino Crisis در بنر بازی‌های کلاسیک پلی استیشن پلاس مشاهده شد. با این وجود هنوز امکان خرید جداگانه یا دانلود این بازی با اشتراک PS Plus جدید وجود ندارد.

پلی استیشن پلاس جدید در مناطقی از آسیا در دسترس قرار گرفته است. این سرویس اشتراکی شرکت سونی دارای ۳ سطح متفاوت است؛ سه اشتراک اسنشال، اکسترا و پریمیوم/دیلاکس که هر کدام مزایای خود را دارند. اما جذاب‌ترین آن‌ها شاید PS Plus Premium/Deluxe باشد که تمام امکانات پلی استیشن پلاس جدید را به‌صورت یک‌جا تقدیم کاربر می‌کند. این سطح، بازی‌های کلاسیک را هم در بر می‌گیرد. اکنون درحالی‌که سونی تایید کرده است در آینده هم فهرست بازی‌های قدیمی و هم فهرست بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس گسترش خواهد یافت، احتمال می‌رود داینو کرایسیس یکی از بازی‌هایی باشد که در آینده به پلاس اضافه می‌شوند.

کاربرهای پلی استیشن در هنک کنگ تصویر رجینا، شخصیت اصلی بازی Dino Crisis را در بنر بازی‌های کلاسیک پلی استیشن پلاس مشاهده کردند. این بنر برای تبلیغ پلی استیشن پلاس جدید در فروشگاه پلی استیشن (PlayStation Store) قرار گرفته است. بااین‌حال در حال حاضر بازی داینو کرایسیس برای این سرویس در دسترس نیست. همچنین کپکام و سونی درباره‌ی احتمال اضافه شدن این بازی خاطره‌انگیز هیچ اظهارنظری نکرده‌اند. باید منتظر واکنش احتمالی آن‌ها در ادامه باشیم.

پلی استیشن پلاس اسنشال، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس شرکت Sony (سرویس PlayStation Plus سونی)

سرویس PlayStation Plus جدید با سه سطح اشتراک در تاریخ ۱۲ خرداد ماه برای ژاپن، ۲۳ خرداد ماه برای آمریکای شمالی و جنوبی و درنهایت ۲ تیر ماه برای منطقه‌ی اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت. در نتیجه اکنون براساس ریجن اکانت خود می‌دانید که پلی استیشن پلاس جدید را در چه تاریخی دریافت خواهید کرد.

پلی استیشن پلاس جدید را چطور ارزیابی می‌کنید؟ دوست دارید که مشترک کدام سطح از آن باشید؟ لطفا نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده