// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۱

تایید عرضه بازی The Callisto Protocol برای PS4 و Xbox One

سازندگان اعلام کردند که The Callisto Protocol برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. آن‌ها تصاویر و اطلاعات جدیدی از این بازی ترسناک را به اشتراک گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی راجع به The Callisto Protocol در اختیار گیمرها قرار گرفته است. این اطلاعات به همراه تصاویر جدید از شماره‌ی ۳۴۶ مجله‌ی گیم اینفورمر به‌دست آمده‌اند. درواقع یکی از مشترکان این مجله اطلاعات جدید را در بستر اینترنت به اشتراک گذاشته است.

شرکت Krafton به‌عنوان صاحب استودیو Striking Distance اعلام کرد که بازی The Callisto Protocol برای عرضه‌ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. این بازی وحشت و بقا علاوه‌بر پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برای PS4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد. جالب است که عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل هشتم پیش از این توسط ناشر و استودیو Striking Distance، سازنده‌ی The Callisto Protocol تایید نشده بود. احتمال می‌رود که به‌زودی شاهد پخش تریلر جدید بازی کالیستو پروتکل باشیم.

گیم‌پلی بازی The Callisto Protocol قرار است علاوه‌بر مبارزه از راه دور، شامل مبارزات نزدیک نیز باشد. شخصیت اصلی این بازی جیکوب نام دارد و باید با دشمنان دهشتناکی تحت عنوان Biophages مبارزه کند. او علاوه‌بر سلاح‌های مختلف، از توانایی ویژه‌ای به نام GRP نیز بهره می‌برد. این توانایی به جیکوب قدرت کشیدن و جابه‌جایی اجسام مختلف را می‌دهد و تا حدودی شبیه ویژگی Kinesis بازی Dead Space است.

تصاویر جدید که در پایین مشاهده می‌کنید هم یادآور فضاسازی بازی Dead Space هستند. دشمنان طراحی ویژه‌ای دارند و طبق یکی از تصاویر در آزمایشگاهی واقع در کلونی Black Iron خلق شده‌اند.

نظر شما در خصوص تصاویر جدید و اخبار بازی The Callisto Protocol چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده