نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹

توضیحات سازندگان بازی Steelrising در مورد کاراکتر آن

به‌تازگی استودیو فرانسوی اسپایدرز گیمز سازنده بازی Steelrising، جزییات تازه‌ای از این اثر مورد انتظار را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در ادامه همراه‌با زومجی باشید.

Steelrising، جدید‌ترین ساخته اسپایدرز گیمز از همان نمایش‌ ابتدایی، توجه‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد. بازی Steelrising یک اثر نقش آفرینی و اکشن است که قصه آن در روایتی غیرواقعی از انقلاب فرانسه جریان دارد و المان‌ها و مکانیزم‌های سبک سولزلایک را نیز با خود به‌همراه دارد. این بازی با سبک متفاوت و جذاب داستان‌گویی، انتظارات را از خود بسیار بالا برده است. در روزها و هفته‌های گذشته، توسعه‌دهندگان اثر به‌طور پیوسته در حال انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی بوده‌اند.

حال در ساعات گذشته خانم ژان روسو، رئیس استودیو اسپایدرز گیمز با انتشار پستی در بلاگ رسمی پلی استیشن، جزییات جدیدی از شخصیت Aegis پروتوگانیست بازی و نوع مبارزات این اثر به نمایش گذاشت. طبق گفته‌های او، پروتوگانیست بازی قابلیت بازسازی خود را داشته و در طول پیشبرد اثر پیشرفت‌های زیادی خواهد کرد. او از مرگ در این بازی، به‌عنوان بخش مهمی از فرایند یادگیری یاد کرده و شخصیت اصلی بازی را بسیار منعطف و سریع توصیف کرده است.

کاور آرت بازی Steelrising

ماهیت Aegis به سازندگان و توسعه‌دهندگان این اجازه را داده است تا به‌راحتی بتوانند المان‌های گیم‌پلی سرعتی و مکانیک‌های مبارزه‌های هوایی در ارتفاع بالا را طراحی و پیاده کنند. رئیس اسپایدر گیمز در ادامه از ریشه‌های شخصیتی کاراکتر اصلی بازی صحبت کرده و اعلام کرد که Aegis در اصل رقاص بوده و این امر تضاد جالب توجه‌ای را در این شخصیت به‌وجود آورده و کمک زیادی به دید طراحان کرده است. شخصیتی که درکنار داشتن این مهارت، توانایی مبارزه بسیار بالا داشته و می‌تواند تبدیل به یک ماشین کشتار جمعی شود.

کاراکتر Aegis در طراحی خود، تناسابات غیرطبیعی زیادی دارد. این امر تاکید ويژه‌ای بر ماهیت غیر انسانی و مکانیکی حرکات این کاراکتر داشته و قابلیت‌های زیادی را به بازیکنان به‌خصوص در حین مبارزه می‌دهد. سلاح‌ها و تجهیزات بازی همگی از بدن خود کاراکتر به بیرون‌ می‌آیند. به‌عنوان مثال Aegis قلابی را با خود به‌همراه دارد که از آن می‌تواند در طول پیمایش مسیر بازی و مبارزه‌های این اثر استفاده کند. طبق سنت همیشگی تمام آثار نقش‌ آفرینی این روزها، بازی Steelrising قابلیت‌های شخصی‌سازی کاراکتر را در اختیار شما قرار خواهد داد و بازیکنان قادر خواهند بود طبق سلیقه خود ظاهر شخصیت Aegis را تغییر دهند.

بازی Steelrising در تاریخ هشتم سپتامبر (۱۷ شهریور) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ چه انتظاری از این اثر دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده