// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳

بازی Streets of Rage 4 برای موبایل عرضه شد

به‌تازگی بازی Streets of Rage 4 روی گوشی‌های موبایل اندروید و iOS با قیمت ۸ دلار عرضه شده است.

حالا مخاطب‌ها با استفاده از موبایل هم می‌توانند از شورش در شهر 4 لذت ببرند. بازی Streets of Rage 4 که در کشور ما بیشتر با نام شورش در شهر ۴ شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۰ میلادی به‌دست گیمرها رسید و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربرها کسب کند. ازطرفی استودیو Dotemu، یکی از سازندگان و ناشر Streets of Rage 4 با انتشار بسته الحاقی Mr. X Nightmare به خوبی تجربه‌ی بازیکن‌ها را جذاب‌تر از قبل کرد. این DLC کاراکترهای بیشتری را در اختیار مخاطب‌های بازی Streets of Rage 4 قرار داد.

این در حالی است که درگذشته اعلام شده بود نسخه موبایل Streets of Rage 4 در دست توسعه قرار دارد. نسخه موبایل این بازی توسط تیم Pladigious پورت شد و هم‌اکنون در دسترس کاربرهای اندروید و iOS قرار گرفته است. دراین‌میان اشاره کنم که بازی Streets of Rage 4 روی موبایل شامل تمامی کاراکترها و محتویات نسخه کامپیوتر و کنسولی است و با قیمت ۷.۹۹ دلار به گیمرها تحویل داده می‌شود.

البته که با خرید نسخه موبایل، تنها به بازی اصلی دسترسی پیدا می‌کنید و برای کسب محتویات بسته الحاقی Mr. X Nightmare روی گوشی هوشمند خود باید ۲.۹۹ دلار هزینه کنید. شما می‌توانید تریلر روز عرضه نسخه موبایل بازی Streets of Rage 4 را در کانال یوتیوب رسمی استودیو فرانسوی Playdigious ببینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در این بین اگر می‌خواهید که سری بازی Streets of Rage را بیش‌ازپیش بشناسید، شاید از تماشای ریلود شانزدهم: شورش در شهر لذت ببرید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده