نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۷

تاریخ عرضه Call of Duty: Modern Warfare 2 اعلام شد | رونمایی از کاور بازی

اکتیویژن با انتشار تصویر هنری بازی Call of Duty: Modern Warfare II، تاریخ انتشار این بازی موردانتظار را اعلام کرد.

دقایقی پیش استودیوی اینفینیتی‌وارد سرانجام با انتشار یک تیزر تریلر، اطلاعات جدیدی از قسمت جدید مجموعه‌ی محبوب کالاف دیوتی را منتشر کرد. اکتیویژن اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare II که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید، در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد.

هنوز جزئیات چندانی از داستان بازی در دسترس نیست، اما براساس گفته‌های اکتیویژن این بازی بار دیگر روایت‌گر ماجراجویی‌های تیم Task Force 141 خواهد بود. کاپیتان جان پرایس، سایمون رایلی ملقب به Ghost، جان مک‌تاویش ملقب به Soap، کایل گریک ملقب به Gaz و یک سرهنگ از نیروهای ویژه مکزیک با نام کلنل آلخاندرو وارگاس از جمله شخصیت‌هایی هستند که در این بازی با آن‌ها همراه خواهیم شد. شما می‌توانید تیزر تریلر رسمی رونمایی از تصویر کاور بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

براساس گزارش‌ها و شایعات منتشر شده قبلی، داستان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 روی مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی متمرکز خواهد بود. منابع می‌گویند که داستان کلی این نسخه از بازی قبلی تاریک‌تر و خشن‌تر خواهد بود و مبارزات گیم‌پلی بازی نزدیک‌تر و حساس‌تر از نسخه‌های قبلی این مجموعه دنبال می‌شود.

هنوز به‌صورت رسمی مشخص نیست که چه زمانی اولین تریلر و نمایش گیم‌پلی این بازی منتشر می‌شود، اما طبق گزارش‌های قبلی و اشاره‌هایی که در این تیزر جدید وجود دارد، می‌توانیم انتظار معرفی رسمی بازی در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) را داشته باشیم.

کاور سوپ در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

همچنین مانند بازی‌های قبلی این مجموعه، بتای عمومی بازی در ابتدا تنها در دسترس بازیکنان پلتفرم پلی‌ استیشن قرار خواهد گرفت. بازی Call of Duty: Modern Warfare II در قالب سه نسخه‌ی Standard Edition ،Cross Gen Bundle و Vault Edition در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد که هنوز اطلاعاتی از محتویان نسخه گران‌قیمت والت ادیشن در دسترس نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده