نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳

Apex Legends Mobile پردانلودترین بازی iOS در ۶۰ کشور طی هفته گذشته

بازی Apex Legends Mobile شرکت EA در هفته‌ی گذشته رکورد پردانلودترین بازی iOS در بیش از ۶۰ کشور جهان را به نام خود زد.

طبق گزارش اخیر رسانه PocketGamer، بازی ایپکس لجندز موبایل از استودیوی بازی‌سازی ریسپاون با گذشت ۶ روز پس از عرضه در تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۷ مه)، به پردانلودترین بازی iOS در ۶۰ کشور جهان تبدیل شده است. این کشورها شامل ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن، آلمان و هند می‌شوند. همچنین بازی Apex Legends Mobile هم‌اکنون در بین ۱۰ بازی برتر App Store در ۸۹ کشور جهان قرار دارد.

چند روز قبل اعلام شد که نسخه‌ی اصلی Apex Legends روی پلتفرم پی سی و کنسول‌ها طی سه سال پس از انتشار خود به درآمد دو میلیارد دلاری رسید. حالا می‌بینیم که نسخه‌ی موبایلی آن توانست در زمان عرضه، بازی‌های قدرتمند و بسیار محبوبی همچون Battlegrounds Mobile India را کنار بزند و جای آن‌ها در رده‌های برتر بازی‌های محبوب پلتفرم موبایل را تصاحب کند. بااین‌حال محبوبیت بازی Apex Legends Mobile دور از انتظار نبود؛ چرا که نسخه‌ی اصلی آن در فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد و از آن زمان تاکنون همواره از محبوبیت پایدار و فراوانی برخوردار بوده است.

شخصیت‌های بازی Apex Legends Mobile در زمین سرسبز

طبق آمار منتشرشده به نظر می‌رسد که سرعت بزرگ شدن جامعه‌ی بازیکنان Apex Legends Mobile بسیار چشمگیر است و این بازی اکنون تعداد زیادی از مخاطب‌ها را برای خود جمع کرده است. بیش از ۱۵ میلیون بازیکن قبل از عرضه‌ی رسمی این بازی برای تجربه‌ی آن پیش ثبت‌نام کرده بودند که البته بیشتر مربوط‌به تبلیغات هوشمندانه‌ی ریسپاون اینترتینمنت و اهدای جوایز به بازیکنانی بود که پیش ثبت‌نام می‌کنند. ریسپاون در تبلیغات خود اعلام کرد علاوه‌بر درنظرگرفتن هدایا برای بازیکنانی که پیش ثبت‌نام می‌کنند، قصد دارد براساس آمار کلی این تعداد بازیکنان، جوایز ویژه‌ای را در نظر بگیرد.

البته بازی Apex Legends Mobile برای بازیکنانی که برای تجربه‌ی آن پیش ثبت‌نام نکرده‌اند نیز مشوق‌های زیادی در نظر گرفته است. این بازی انبوهی از محتویات انحصاری نسخه‌ی موبایل به مانند Fade، لجند فصل اول آن را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. همچنین حالت Team Deathmatch قرار است به‌زودی به این بازی موبایل اضافه شود.

بازی Apex Legends Mobile به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با هر دو زاویه‌ی دید اول شخص و سوم شخص به تجربه‌ی رقابت‌ها بپردازند؛ این در حالی است که نسخه‌ی اصلی تنها امکان بازی به‌صورت اول شخص را می‌دهد.

تیراندازی با اسلحه در بازی Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile موارد اختصاصی خود به مانند کانال یوتیوب، بتل پس و پوسته‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را کاملا متمایز با نسخه‌ی اصلی خواهند کرد. امکان تجربه‌ی این بازی به‌صورت بین پلتفرمی با بازیکنان نسخه‌ی پی سی و کنسولی Apex Legends وجود ندارد. البته ایپکس لجندز موبایل به‌صورت کامل از کنترلر پشتیبانی می‌کند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده