نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

کراس‌اور Fortnite با Pac-Man معرفی شد

وب‌سایت ژاپنی Pac-Man با انتشار یک پست تازه از راه‌یابی آیتم‌هایی با طرح این مجموعه به بازی بتل رویال فورتنایت خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که از کراس‌اور بازی Fortnite با مجموعه‌ی Pac-Man رونمایی به‌عمل آمده است. اخیرا با انتشار یک اطلاعیه در وب‌سایت ژاپنی پک-من تأیید شد که نوعی همکاری بین فورتنایت و سری بازی‌های Pac-Man از تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) آغاز خواهد شد. این اطلاعیه‌ی ترجمه‌شده توسط رسانه VGC می‌گوید: «آیتم‌هایی با طرح Pac-Man از ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) در دسترس کاربران بازی فورتنایت قرار می‌گیرد».

درحال‌حاضر معلوم نیست که اسکین Pac-Man نیز به بازی Fortnite راه خواهد یافت یا خیر. در اطلاعیه‌ی مورد بحث آمده است: «فورتنایت، بازی آنلاین انتشاریافته توسط اپیک گیمز و مجموعه‌ی پک-من تصمیم به همکاری دارند. به‌موجب این همکاری آیتم‌هایی با طرح Pac-Man در دسترس قرار می‌گیرد. این همکاری از ۲ ژوئن آغاز خواهد شد».

پک-من تازه‌ترین مجموعه‌ی شناخته‌شده‌ای است که شاهد کراس‌اور آن با بازی فورتنایت خواهیم بود. از دیگر مجموعه بازی‌های راه‌یافته به این محصول بتل رویال نیز می‌توان به هورایزن، God of War، هیلو و Street Fighter اشاره کرد. همچنین بازی Fortnite میزبان شخصیت‌ها و آیتم‌های متعلق به جهان جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول نیز بوده است. درحال‌حاضر بازی فورتنایت در میانه‌ی تازه‌ترین کراس‌اور Star Wars قرار دارد که اسکین اوبی-وان کنوبی را در آستانه‌ی پخش سریال Obi-Wan Kenobi در دسترس قرار داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده