نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸

پشتیبانی بازی کلاسیک Worms World Party کنسول PS1 از مولتی‌پلیر آنلاین در PS4 و PS5

امکان تجربه‌ی بخش آنلاین چندنفره‌ی بازی Worms World Party کنسول PS1 در زمان راه‌یابی به سرویس PS Plus Premium برای کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 فراهم می‌شود.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی و با استناد به فروشگاه پلی استیشن آسیا، بازی کلاسیک Worms World Party پی‌اس‌وان در زمان عرضه برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 ازطریق سرویس PS Plus Premium/Deluxe از بخش چندنفره‌ی آنلاین پشتیبانی خواهد کرد. این بازی تاکتیکی نوبتی استودیو Team17 در سال ۲۰۰۱ در دسترس کاربران پلی استیشن 1 قرار گرفت و کمتر کسی انتظار داشت که سونی در اجرای بازی‌های کلاسیک با امولاتور روی کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ خود از مولتی‌پلیر آنلاین برای آن‌ها نیز پشتیبانی کند.

در بخش توضیحات بازی می‌خوانیم: «به تجربه‌ی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Worms World Party بپردازید که دارای ویژگی‌هایی نظیر بارگذاری سریع، امکان بازگشت به عقب، ذخیره‌ی فوری و فیلترهای ویدیویی سفارشی است. این بازی مبارزه‌ای منحصربه‌فرد، جالب، خشونت‌آمیز، اعتیادآور و مرگبار (برای کرم‌ها) آماده‌ی پذیرایی از بازیکن‌ها در بخش تک‌نفره و بخش چندنفره است که امکان رقابت تا سقف ۶ بازیکن را برای گیمرها فراهم می‌آورد».

بازی Worms World Party به‌همراه تعدادی از آثار پلی استیشن 1 از جمله Oddworld: Abe's Oddysee و برخی از آثار PSP نظیر بازی Ridge Racer 2 در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس قرار می‌گیرد. شرکت سونی شماری از بازی‌های کلاسیک را ازطریق سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد که بالاترین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس تازه است. البته که حداقل برخی از این بازی‌های قدیمی را می‌توان به‌صورت جداگانه و بدون نیاز به اشتراک در پلی استیشن استور خریداری کرد.

درصورتی که از قبل نسخه‌ی دیجیتالی هر یک از آثار موجود در سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم را در اختیار دارید، برای تجربه‌ی دوباره‌ی بازی‌ها نیازی به خریداری مجدد آن‌ها نخواهید داشت. شخصی که صاحب نسخه‌ی دیجیتالی بازی کلاسیک است، برای تجربه‌ی آن روی کنسول PS4 و کنسول PS5 نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس ندارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده