نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۸

شروع احتمالی برنامه‌ریزی برای موشن کپچر بازی Gears 6

به نظر می‌رسد که استودیو کوالیشن در حال جذب نیروی متخصص برای آغاز موشن کپچر نسخه‌ی جدید سری Gears of War است.

احتمالا فاصله‌ی بین انتشار بازی Gears 5 و دنباله‌ی آن بیشتر از زمانی باشد که طرفداران این سری در گذشته بین انتشار دو نسخه‌ی Gears of War منتظر مانده بودند. بازی Gears 5 در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و حتی با وجود اینکه در سال‌های بعد شاهد گسترش آن با نسخه‌ی Gears 5: Hivebusters بودیم، اما به نظر می‌رسد تاکنون مدت زمان کافی برای افزایش تمایل طرفداران این سری به معرفی نسخه‌ی بعدی طی شده است.

حال شاید استودیو The Coalition احتمالا روند توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی سری Gears of War را آغاز کرده باشد. همان‌طور که اخیرا توسط Segment Next مشاهده شد، کوالیشن آگهی شغلی برای استخدام یک تکنسین ضبط حرکات (موشن کپچر) را برای کار اختصاصی روی مجموعه Gears of War منتشر کرده است. البته در این آگهی هیچ اشاره‌ی مستقیمی به ساخت نسخه‌ی ششم Gears of War نشده است، اما می‌توان حدس زد که کوالیشن برنامه‌ریزی برای موشن کپچر بازی بعدی این سری را انجام داده است.

در دسامبر سال ۲۰۲۱، استودیوی کوالیشن به‌دنبال استخدام یک کارگردان طراحی زنده برای کار اختصاصی روی سری Gears of War بود و در توضیحات آن اشاره کرده بود فردی که استخدام شود قرار است به تجربه‌های آنلاین PVP و PVE کوالیشن در آینده شکل دهد و توسعه‌ی آن‌ها را رهبری کند.

مبارزین Gears of War: Judgment به همراه اسلحه‌های کشنده

درهرصورت، به نظر می‌رسد که استودیوی بازی‌سازی کوالیشن در مراحل اولیه‌ی تولید نسخه‌ی بعدی سری Gears of War قرار دارد. گویا این استودیو در حال حاضر روی پروژه‌های متعددی کار می‌کند که یکی از آن‌ها یک IP جدید خواهد بود. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که IP جدید قرار است قبل از تمرکز کامل کوالیشن روی توسعه‌ی Gears 6 ساخته و منتشر شود؛ به همین دلیل یک پروژه‌ی کوچک و آزمایشی خواهد بود که به کوالیشن اجازه می‌دهد بیشتر روی کار با آنریل انجین 5 مسلط شود. اخیرا یک گزارش ادعا کرد که شاید یک مجموعه‌ی کالکشن ریمستر از سری Gears of War مشابه عنوان Halo: The Master Chief Collection نیز در دست ساخت باشد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده