نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۳

بازی چندنفره اینسامنیاک گیمز ممکن است یک IP جدید باشد

طبق توضیحات ارائه شده در جدیدترین آگهی شغلی اینسامنیاک گیمز، احتمالا بازی جدید و چندنفره‌ی آن‌ها یک IP جدید است.

استودیوی اینسامنیاک گیمز در حال حاضر یکی از پرکارترین استودیوهای فرست پارتی شرکت سونی به شمار می‌آید. این استودیوی علاوه‌بر توسعه‌ی بازی‌های Marvel's Spider-Man 2 و Marvel's Wolverine، در حال کار روی یک بازی چندنفره و بزرگ است که به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. حال به‌تازگی آگهی شغلی جدیدی از این استودیو منتشر شده است که جزئیات جدیدی از بازی چندنفره‌ی در حال ساخت آن‌ها را نشان می‌دهد.

اخیرا یک آگهی برای استخدام کارگردان هنری محیط‌ها در پروژه‌ی چندنفره‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز منتشر شده است که باتوجه‌به توضیح «برنامه‌ریزی پیش-تولید و توسعه‌ی IP جدید به همراه کارگردان‌های خلاق»، به‌نظر می‌رسد که این بازی یک IP جدید است. در گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد بازی چندنفره و جدید اینسامنیاک گیمز یک بازی جدید براساس دنیای مارول است، اما این به معنای این نیست که آگهی شغلی اخیر این موضوع را تکذیب می‌کند.

درواقع احتمال دارد بازی جدید اینسامنیاک یک IP جدید براساس شخصیت های مارول باشد و حتی احتمال دارد در دنیای مرد عنکبوتی و ولورین این استودیو جریان داشته باشد. باتوجه‌به توسعه‌ی دو سری Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Wolverine توسط اینسامنیاک گیمز، ساخت یک IP جدید براساس دنیای مارول چندان دور از ذهن نخواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده