نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴

ارتقا نویسنده Spec Ops: The Line به کارگردان داستانی Wolverine اینسامنیاک

نویسنده داستان بازی Spec Ops: The Line حالا مدیریت کامل امور مربوط‌ به داستان‌گویی بازی Marvel’s Wolverine استودیو اینسامنیاک گیمز را بر عهده دارد.

هنوز جزئیات چندانی از ولورین، اثر استودیو اینسامنیاک گیمز منتشر نشده است. بااین‌حال به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره کارگردان روایی جدید این بازی منتشر شد که می‌تواند برای هواداران هیجان‌انگیز باشد. والت ویلیامز، یکی از نویسندگان مشهور دنیای بازی های ویدیویی که بیشتر به‌عنوان نویسنده اصلی بازی تحسین‌شده Spec Ops: The Line شناخته می‌شود، با انتشار یک توییت از ارتقای شغلی جدید خود در استودیو اینسامنیاک گیمز خبر داد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، ویلیامز از این پس در نقش کارگردان روایی روی تمام امور داستانی بازی ابرقهرمانی جدید سونی نظارت خواهد داشت. در حقیقت علاوه‌بر خط داستانی اصلی بازی، ویلیامز مسئولیت شخصیت‌پردازی انواع‌واقسام شخصیت‌ها، جزئیات گوشه‌وکنارهای جهان اثر و سر و شکل دادن ارتباط احتمالی ولورین با دیگر ابرقهرمانان مارول را نیز بر عهده دارد.

ویلیامز علاوه‌بر Spec Ops: The Line، نوشتن داستان‌ دو بازی Squadrons و Battlefront II از دنیای جنگ ستارگان و حضور در تیم نویسندگان بازی‌هایی مانند The Darkness II، مافیا ۲ و بایوشاک ۲ را در کارنامه دارد. هنوز مشخص نیست که با چه نوع داستان و لحن داستانی در بازی Marvel’s Wolverine رو‌به‌رو هستیم، اما سابقه ویلیامز در نوشتن داستان‌های جدی و پیچیده می‌توانند نشان‌دهنده نوع داستانی باشد که در ولورین با آن رو‌به‌رو خواهیم شد.

تیغه های تیز و خون آلود بیرون آمده از دست ولورین در بازی انحصاری استودیو اینسامنیاک گیمز برای پلی استیشن 5 سونی

بسیاری از طرفداران منتظر انتشار جزئیات بیشتر و اولین تریلر گیم‌پلی این بازی موردانتظار هستند. باتوجه‌به اخباری که اخیرا از این پروژه منتشر شده است، به نظر می‌رسد که روند توسعه بازی مانند دیگر پروژه‌های دیگر استودیو Insomniac Games سونی با سرعت و به خوبی جلو می‌رود.

مدتی پیش مایک یاش، کارگردان انیمیشن این بازی نیز به آغاز مراحل موشن کپچر بازی اشاره داشت. طبق اطلاعات قبلی از روند ساخت بازی‌های اینسامنیاک می‌دانیم که اعضای این استودیو معمولا می‌خواهند مراحل موشن کپچر کات‌سین‌های بازی‌های در دست ساخت خود را در مراحل جلوتری از ابتدای توسعه‌ی پروژه آغاز کنند. بنابراین احتمالا مراحل پیش تولید بازی به پایان رسیده است و حالا Marvel’s Wolverine مراحل اصلی توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

هوادارها دوست دارند که قبل از پایان امسال شاهد نمایش تازه‌ای از این اثر باشیم، ولی باتوجه‌به انتشار بازی Marvel's Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ شاید لازم باشد که برای شنیدن اخبار جدید از این بازی تا سال آینده منتظر بمانیم.

بازی ابرقهرمانی Marvel's Wolverine در تاریخی نامشخص به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده