// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷

اوبی وان کنوبی به بازی Fortnite اضافه خواهد شد

افراد علاقه‌مند به کاراکتر اوبی وان کنوبی و جهان جنگ ستارگان، از پنج خرداد ماه می‌توانند این شخصیت را در فورتنایت خریداری کنند.

در این اواخر شاهد همکاری‌های متنوع و جالبی میان اپیک گیمز، سازنده و ناشر فورتنایت با شرکت‌های بزرگ صنعت سینما و تلویزیون بوده‌ایم. به‌تازگی مشخص شد که در جدیدترین همکاری دیزنی و شرکت Epic Games قرار است اوبی-وان کنوبی، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای جهان جنگ ستارگان به بازی Fortnite اضافه شود.

کاربرها از تاریخ پنج خرداد (۲۶ می) قادر به خرید اوبی وان کنوبی از فروشگاه داخل بازی فورتنایت هستند. در ادامه مشخص شد که کاربران می‌توانند سراغ خرید یک باندل ویژه از این کاراکتر هم بروند. در باندل درنظر گرفته‌شده، کاراکتر اوبی وان کنوبی درکنار یک گلایدر به نام Jedi Interceptor و همچنین یک کلنگ که متاسفانه درظاهر لایت سیبر ارائه نمی‌شود، در دسترس گیمر قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که یک روز پس از عرضه اوبی وان کنوبی در فروشگاه فورتنایت، سریال Obi-Wan Kenobi در شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد. دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که شاید باندل بازی دارای لایت سیبر نباشد، اما اپیک گیمز مدتی است که به‌صورت موقت لایت سیبر را به بازی برگردانده است و استفاده از آن درکنار کاراکترهایی مثل مندلورین، حس و حال خوبی دارد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا کاراکتر اوبی-وان کنوبی را تهیه خواهید کرد؟


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده