نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶

نمایش پیشرفت گرافیک بازی God Of War Ragnarok در ویدیو جدید

مقایسه ویدیو جدید پخش‌شده از بازی God Of War Ragnarok با تریلر سال قبل، خبر از ارتقا کیفیت تصویری این دنباله مورد انتظار می‌دهد.

شرکت سونی یک ویدیو کوتاه از خدای جنگ رگناروک را برای تاکید روی قابلیت‌های Accessibility بازی پخش کرد. این ویدیو نسبت به تریلر سال ۲۰۲۱، پیشرفت‌های در زمینه‌ی گرافیک را نشان می‌دهد. به بیان دیگر، نسخه‌ی اصلی تریلر فاقد شماری از بهبودهای بصری ازجمله جلوه‌های پسا-پردازش، فیلترها و موارد دیگر بود.

ویدیوی به‌روزشده نشان از اعمال جلوه‌های مه غلیظ، به تصویر کشیده شدن دوردست و رنگ‌پردازی بهتر دارد که درنهایت به ارائه‌ی یک تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر به بازیکن‌ها کمک می‌کند.

دانلود از آپارات

بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دست توسعه است. درحال‌حاضر تاریخ انتشار این محصول انحصاری مشخص نیست، اما اعضای استودیو سانتا مونیکا چند مرتبه تأکید زیادی بر عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ داشتند. چندی قبل کوری بارلوگ، کارگردان بازی خدای جنگ سال ۲۰۱۸ با یک پیام ویدیویی اعلام کرد که آن‌ها هنوز آماده‌ی ارائه‌ی جزئیات بیشتر از این دنباله نیستند و این تیم به‌شدت روی بهبود گرافیک بازی کار می‌کند.

اکانت توییتر PlayStation Game Size قبلا گزارش داد که در پایگاه داده پلی استیشن تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) برای انتشار بازی God Of War Ragnarok تعیین شده است. این تاریخ کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد، اما احتمال ثبت شدن آن به‌عنوان Placeholder توسط شرکت Sony وجود دارد. نظر به اینکه این تاریخ مصادف با روز جمعه است که با رویه‌ی معمول عرضه‌ی آثار AAA مطابقت دارد، احتمال واقعی از آب درآمدن آن را نمی‌توان انکار کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده