// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷

الکترونیک آرتز در آستانه پیوستن به شرکت یونیورسال قرار داشت

گزارش جدید رسانه معتبر Puck می‌گوید که شرکت EA طی چند ماه اخیر نزدیک بود توسط شرکت Comcast خریداری شود و به NBCUniversal بپیوندد.

شرکت Comcast که برایان رابرتز را به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره می‌شناسد، صاحب یونیورسال است و نقش بزرگی در هالیوود دارد. براساس اخبار سینما و تلویزیون، از مدت‌ها قبل خیلی‌ها می‌دانستند که کامکست آماده‌ی رفتن به سراغ یک خرید بزرگ جدید است تا گسترش پیدا کند. حالا رسانه Puck در جدیدترین اخبار بازی و با یک گزارش اختصاصی اعلام کرد که Comcast به‌دنبال خرید الکترونیک آرتز بوده است تا آن را با NBCUniversal ترکیب کند و با قدرت فراوان وارد جهان بازی‌های ویدیویی شود.

رسانه معتبر Puck می‌گوید که کامکست چند ماه برای خرید الکترونیک آرتز با این شرکت مذاکره کرد. قرار بود که در صورت انجام خرید، اندرو ویلسون در نقش مدیرعامل شرکت جدیدی فعالیت کند که با ترکیب یونیورسال و الکترونیک آرتز به وجود می‌آید.

نماد بزرگ یونیورسال (شرکت Universal)

شرکت EA راجع به خریداری شدن با اپل، دیزنی و آمازون هم گفت‌وگوهایی داشته است

ویلسون اکنون مدیرعامل الکترونیک آرتز است و گویا هر پیشنهادی که برای خرید شرکت EA مطرح شود، باید به حفظ جایگاه او توجه داشته باشد. در آخر ظاهرا مذاکرات Comcast و EA به جایی نرسید و در ماه گذشته‌ی میلادی، قرارداد خرید کنسل شد.

گویا شرکت EA با اپل، دیزنی و آمازون هم گفت‌وگوهایی در این زمینه دارد. البته که هیچ‌چیز تضمین‌شده نیست و اصلا نمی‌دانیم که درنهایت چه اتفاقی برای الکترونیک آرتز رخ می‌دهد. شاید این شرکت توسط شرکت دیگری خریده نشود و شاید یکی از سه شرکت بزرگ نام‌برده به خرید EA فکر کند. تازه اصلا بعید نیست که ناگهان یک شرکت دیگر را به‌عنوان خریدار جدید EA بشناسیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده