نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷

پخش تریلر معرفی بازی Marvel Snap

بازی Marvel Snap که یک بازی جدید است با پخش یک تیزر تریلر رسما معرفی شد.

بازی Marvel Snap که توسط تیمی از سازندگان سابق بازی کارتی محبوب Hearthstone در دست توسعه است، به‌گفته سازندگان آن قرار است تا سریع‌ترین بازی با محوریت کارت‌های جمع‌کردنی باشد. هر مسابقه حدود ۳ دقیقه طول می‌کشد و در جریان آن هر دو بازیکن می‌توانند به‌صورت همزمان کارت‌های خود را به حرکت دربیاورند. به این معنا که فاصله کمی بین هر حرکت بازیکنان وجود دارد و روند گیم‌پلی بازی سرعت بالایی دارد.

ساختار کلی گیم‌پلی به این صورت است که هر بازیکنی که بتواند زودتر از حریف به دو بخش از سه منطقه زمین مسابقه مسلط شود، پیروز آن مسابقه حساب می‌شود. البته مکانیک‌های جالبی مانند قابلیت SNAP از نوآوری‌های این بازی هستند. این حرکت به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمانی‌که به پیروزی خود مطمئن هستند، از این قابلیت استفاده کنند و اگر شانس با آن‌ها یار باشد می‌توانند حریف خود را با این حرکت از پا دربیاورند.

هر کارتی که در طول مسابقه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اعداد مرتبط‌ با میزان قدرت هجومی و دفاعی منحصربه‌فرد خود را دارد. این کارت‌ها همچنین به ویژگی‌های خاصی مرتبط با هر ابرقهرمان مجهز هستند که با استفاده هوشمندانه از آن‌ها می‌توانید به سرعت از حریف‌ها جلو بزنید. سازندگان بازی می‌گویند که در هنگام انتشار بازی در حدود ۱۵۰ کارت خاص و متنوع از شخصیت‌های کمیک‌های مارول با قدرت‌های متفاوت در دسترس بازیکنان هستند و پس از عرضه نیز به‌مرور کارت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قرار است که این بازی تا پایان سال ۲۰۲۲ برای اندروید، iOS و پی‌سی عرضه شود، اما علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام دسترسی به نسخه بتای محدود نسخه اندروید بازی به وب‌سایت رسمی Marvel Snap مراجعه کنند. شما می‌توانید اولین نگاه به گیم‌پلی کلی بازی را از کانال یوتیوب MarvelSnap، و تریلر معرفی این بازی موبایلی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی بازی‌سازی تازه‌تأسیس Second Dinner مسئولیت ساخت این بازی رابرعهده دارد. اکثر اعضای این استودیو را سازندگان سابق بازی کارتی هارت‌استون تشکیل می‌دهند. این استودیو در سال ۲۰۱۹ توسط بن براد، کارگردان بازی هارت‌استون تأسیس شد و از آن زمان توسعه‌دهندگان این استودیو به ساخت بازی Marvel Snap مشغول بوده‌اند. ناشر بزرگ چینی NetEase در همان زمان حدود ۳۰ میلیون دلار در این استودیو سرمایه‌گذاری کرد و حالا مشخص نیست که نت‌ایز تا چه حد در ساخت بازی Marvel Snap تأثیرگذار بوده است. شرکت بازی‌سازی هنگ کنگی Nuverse که در ساخت و نشر بازی‌های موبایلی فعالیت می‌کند، مسئولیت انتشار Marvel Snap روی پلتفرم‌های موبایل را برعهده دارد.

هنوز مشخص نیست که مارول اسنپ در چه تاریخی از سال ۲۰۲۲ برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود، اما سازندگان این بازی می‌گویند انتشار نسخه کامپیوتر بازی نیز در الویت آن‌ها قرار دارد و پس از عرضه اولیه نسخه موبایل این بازی، می‌توانیم اخبار بیشتری از جزئیات نسخه کامپیوتر این بازی کارتی دریافت کنیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده