// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴

حال و هوای بارانی بازی Hogwarts Legacy در ویدیو جدید

ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای جدید بازی Hogwarts Legacy مناطق مختلف هاگوارتز را نشان می‌دهد که می‌توانید از تماشای آن و شنیدن صدای باران لذت ببرید.

مدتی می‌شود که Portkey Games و استودیو Avalanche Software که هر دو به شرکت برادران وارنر تعلق دارند، اطلاعات جدیدی را در رابطه با بازی Hogwarts Legacy منتشر نکرده‌اند. درحالی‌که همه منتظر ویدیوی گیم‌پلی و سایر اطلاعات جدید هاگوارتز لگسی بوده‌اند، کانال یوتیوب رسمی بازی یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای ASMR از مناطق مختلف محیط بازی را منتشر کرده‌اند. درواقع این ویدیو می‌خواهد حس‌و‌حال هوای بارانی را در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز، هاگزمید و سایر مناطق بازی به مخاطب منتقل کند.

هاگوارتز لگسی یک بازی نقش‌آفرینی و تک‌نفره است که در قرن ۱۹ میلادی جریان دارد، جایی که به‌عنوان یک دانش‌آموز سال پنجم وارد مدرسه جادوگری هاگوارتز می‌شوید. خارج از فضای هاگوارتز می‌توانید Hogsmeade را مشاهده کنید و در آن به مغازه‌های متفاوت بروید.

اگر قدم به دل طبیعت و مناطق خاص دیگر بگذارید، می‌توانید جانوران جادویی را نجات دهید، وارد سایه‌چال‌های مختلف شوید و همچنین به مبارزه با جادوگران سیاه بپردازید. بازی درجه‌های سختی مختلفی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد که هر گیمر می‌تواند هریک از آن‌‌ها را انتخاب کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی نقش‌آفرینی هاگوارتز لگسی در تعطیلات سال ۲۰۲۲ میلادی روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده