نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

احتمال انتشار ریمیک و ریمستر بازی های کریستال داینامیکس و ایدوس

با اعلام شرکت Embracer Group، بازی‌های خریداری‌شده از اسکوئر انیکس احتمالا در آینده ریمیک یا ریمستر می‌شوند و حتی احتمال انتشار یک نسخه‌ی فرعی برای برخی از آن‌ها وجود دارد.

شرکت Embracer Group چندی پیش بخش عمده‌ای از مجموعه‌ی غربی شرکت اسکوئر انیکس را در معامله‌ای به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. این معامله شامل خرید استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترآل و اسکوئر انیکس مونترآل به همراه سری بازی‌هایی به مانند Deus Ex ،Tomb Raider ،Legacy of Kain و Thief است. پس از اعلام این خبر بسیاری از طرفداران آثار غربی اسکوئر انیکس انتظار داشتند که شرکت Embracer Group از برنامه‌های خود برای توسعه‌ی دنباله‌ها و نسخه‌های جدید پرده‌برداری کند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت در حال حاضر ایده‌های دیگری هم برای استفاده از خریدهای جدید خود دارد.

Embracer Group در کنفرانس مربوط‌به عملکرد مالی در سه‌ماهه‌ی اخیر خود گفت که نه‌تنها در فرانچایزهای خریداری‌شده پتانسیل ساخت دنباله‌ را می‌بیند، بلکه می‌توان در آینده شاهد انتشار ریمستر، ریمیک، نسخه‌ی فرعی و موارد دیگری از این مجموعه‌ها بود. این شرکت در طول سال‌های گذشته به انتشار نسخه‌های ریمستر و ریمیک به مانند Destroy All Humans ،Kingdoms of Amalur و SpongeBob SquarePants شناخته شده است؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که مجموعه‌های فراموش‌شده‌ی اسکوئر انیکس را نیز به همین روش دوباره به بازار بازگرداند و هواداران را هیجان‌زده کند.

البته باید توجه داشت که براساس جدیدترین اخبار بازی، خرید استودیوهای غربی اسکوئر انیکس توسط Embracer Group هنوز در حال انجام است. طبق اعلام شرکت سوئدی امبریسر گروپ، این معامله در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری (از ابتدای ژوئیه تا پایان سپتامبر) نهایی خواهد شد؛ از همین رو طرفداران باید مدتی را برای شنیدن اعلامیه‌های رسمی درباره‌ی آینده‌ی بازی‌های متعلق به کریستال داینامیکس و ایدوس منتظر بمانند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده