نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷

توسعه ۹ بازی AAA توسط شرکت سازنده بوردرلندز

اخیرا امبریسر گروپ در جلسه‌ی گزارش مالی خود به توسعه‌ی ۹ بازی AAA توسط شرکت گیرباکس، سازنده‌ی سری Borderlands اشاره کرده است.

شرکت سوئدی Embracer Group در جلسه‌ای که برای ارائه‌ی گزارش مالی از عملکرد سه‌ماهه‌ی اخیر خود برگزار کرد، اطلاعاتی را درباره‌ی بازی‌های آینده‌ی شرکت گیرباکس به اشتراک گذاشت. امبریسر گروپ به‌عنوان صاحب گیرباکس گفت که این شرکت سازنده‌ی مجموعه بازی Borderlands هم‌اکنون توسعه‌ی ۹ بازی بزرگ AAA را در دست دارد. در گزارش شرکت Embracer Group آمده است: «گیرباکس به گسترش سازمانی خود برای رسیدن به پیشرفت بلندپروازانه‌ای که در برنامه دارد، ادامه می‌دهد و در حال حاضر ۹ بازی AAA در دست توسعه قرار دارند».

باتوجه‌به اینکه شرکت امبریسر هیچ توضیحات دقیقی درباره‌ی بازی‌های در حال ساخت شرکت Gearbox ارائه نداد، ابهامات زیادی پیرامون بیانیه‌ی مورد بحث شکل گرفته است. براساس اخبار بازی حتی مشخص نشد که آیا این بازی‌ها قرار است تحت نشان Gearbox Publishing عرضه شوند یا خیر.

تاکنون بازی‌هایی به مانند Homeworld 3 از استودیو Blackbird Interactive و Hyper Light Breaker از استودیو Heart Machine برای انتشار تحت نشان Gearbox Publishing تایید شده‌اند، اما نمی‌توان با قطعیت آن‌ها را AAA به شمار آورد. در همین حال، شرکت گیرباکس نیز در حال توسعه‌ی دنباله‌ی بازی Tales from the Borderlands است که در تابستان پیش رو به‌طور کامل معرفی می‌شود و در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ پیش‌بینی خود از بازی‌های در حال ساخت شرکت گیرباکس را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده