نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸

حذف حالت ۱۲۸ نفره از بخش Breakthrough بازی Battlefield 2042

طبق اعلام استودیوی بازی‌سازی دایس، بررسی‌ها در مورد حالت ۱۲۸ نفره‌ی بخش Breakthrough انجام شدند و این حالت از بازی Battlefield 2042 حذف می‌شود.

استودیو DICE در به‌روزرسانی جدید بازی Battlefield 2042 که آن را به نسخه‌ی ۴.۱ ارتقا می‌دهد، سراغ حذف حالت ۱۲۸ نفره‌ی بخش Breakthrough رفت و دیگر آن را تنها با پشتیبانی از ۶۴ بازیکن در دسترس قرار می‌دهد. درواقع این به‌روزرسانی که هم‌اکنون منتشر شده است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Battlefield 2042 را حذف می‌کند که دایس در بازاریابی خود شدیدا روی آن تاکید کرده بود.

البته آپدیت جدید بتلفیلد 2042 شامل بهبودها، تغییرات، ایجاد تعادل در توانایی‌های Specialistها و حذف برخی باگ‌ها نیز می‌شود. دایس در توضیحات مربوط‌به این به‌روزرسانی به شرح دلایل حذف حالت ۱۲۸ نفره‌ی Breakthrough پرداخته است.

حمله به دشمنان در Battlefield 2042

در توضیحات ارائه‌شده از سوی استودیو DICE می‌خوانیم: «هنگام بررسی آمارهای کسب‌شده از تجربه‌ی All-Out Warfare، ما احساس کردیم که حالت ۱۲۸ نفره برای بخش Conquest مناسب‌تر است؛ چرا که در این بخش، گیم‌پلی فضای گسترده‌تری داری و شما تناسب طبیعی‌تری برای یک گیم‌پلی سندباکس خواهید داشت. ما احساس می‌کنیم در حالت ۱۲۸ نفره‌ی بخش Breakthrough ارزش و تاثیر عملکرد بازیکن و تیم به‌دلیل افزایش شدت درگیری‌ها و هرج‌و‌مرج در مبارزات کاهش می‌یابد. درواقع هنگام بررسی تجربیات Breakthrough متوجه شدیم که حالت ۶۴ نفره تجربه‌ی تاکتیکی‌تری را نشان می‌دهد.

کاهش تعداد بازیکنان در این حالت به ما کمک می‌کند تا برخی از هرج‌و‌مرج‌ها را حذف کنیم و همراه‌با کاهش تعداد وسایل نقلیه‌ی جنگی موجود، بازیکنان بهتر می‌توانند خطوط مقدم را به‌طور موثر حفظ کنند. همچنین بازیکنان فضای بیشتری برای همکاری با یکدیگر و ایفای نقش‌های انفرادی پیدا خواهند کرد.

در نتیجه جوخه‌ها در حالت ۶۴ نفره‌ی بخش Breakthrough فرصت بهتری برای همکاری با یکدیگر دارند. آن‌ها برای مثال می‌توانند برای حمله‌ی جناحی به دشمنان، استفاده از Spawn Beacon، استفاده از منوی پلاس برای اتصال صداخفه‌کن، پاکسازی و حفظ نقاط خاص به یکدیگر کمک کنند. ما معتقدیم که تغییر به حالت ۶۴ نفره، ریتمی را بازمی‌گرداند که به خلق فرصت‌های کار تیمی کمک می‌کند. همچنین آگاه هستیم که تغییرات ایجادشده توسط ما چگونه به بهبود تجربه‌ی بازیکنان قبل از شروع فصل اول کمک می‌کند».

تصاویر رسمی فاش شده از Battlefield 2042

علاوه‌بر تغییر بخش Breakthrough، استودیو دایس برای بهبود تعادل در مهارت‌های Specialistها، قدرت سلاح ثابت Boris را کاهش داد. از آن سو Angel دیگر نمی‌تواند از کیف مهمات خود به هم‌تیمی‌ها زره بدهد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده