نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲

احتمال عرضه Skyrim Anniversary Edition برای نینتندو سوییچ

رده‌بندی سنی The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Edition در کشور تایوان احتمالا به انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ اشاره دارد.

سال گذشته شرکت بتسدا برای چندمین بار به‌سراغ بازنشر بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim رفت. نسخه‌ی Anniversary Edition اسکایریم که به مناسبت ۱۰ سالگی بازی در دسترس کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر قرار گرفت، شامل محتوای اضافی، ارتقاها و پیشرفت‌های جدیدی بود. اگر فکر می‌کردید که این آخرین بار است که تا مدت‌ها شاهد عرضه‌ی دوباره‌ی این محصول خواهید بود، پیشنهاد می‌کنیم که تجدید نظر کنید.

با اینکه بازی Skyrim برای نینتندو سوییچ عرضه شده است، اما شاید برخی از کاربران این کنسول هیبریدی خواهان تجربه‌ی نسخه‌ی سالگرد آن باشند که در سال گذشته روانه‌ی بازار شد. بااین‌وجود به‌نظر می‌رسد که وضع فعلی به‌زودی تغییر خواهد کرد؛ چراکه بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Edition اخیرا در تایوان رده‌بندی سنی شد. با اینکه این رده‌بندی به‌سرعت حذف شد، اما رسانه‌ی Switch Brasil توانست تصویری از آن را ثبت کند.

با اینکه انتشار بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Edition برای نینتندو سوییچ رسما تأیید نشده است، اما جای تعجبی ندارد که شاهد تحقق آن باشیم. البته با‌توجه‌به حذف این رده‌بندی باید دید که آیا این یک اشتباه ساده بوده است یا خیر. اگر این‌طور نباشد، شرکت بتسدا احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور با اطلاعیه‌ی جدیدی به استقبال طرفدارها خواهد رفت و جزئیات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده