// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

مایکروسافت: روند خرید اکتیویژن بلیزارد به سرعت پیش می‌رود

برد اسمیت، رئیس مایکروسافت و نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت اعلام کرد که روند خرید شرکت Activision Blizzard به سرعت جلو می‌رود.

مصاحبه برد اسمیت، رئیس مایکروسافت با روزنامه L'Echo کشور بلژیک اطلاعات تازه‌ای در رابطه با روند خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را در اختیار ما قرار داده است. اسمیت که به‌عنوان نایب رئیس هیئت مدیره شرکت Microsoft هم شناخته می‌شود، در این رابطه گفت: «به سرعت پیش می‌رود؛ حداقل به سرعت برای خریدی در این ابعاد. این‌جا در بروکسل، از ما برای ارائه‌ی اطلاعات درخواست شده است؛ همین‌طور در لندن و در واشنگتن. ما به پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم، جلسات توجیهی را برگزار می‌کنیم و اطلاعاتی را که از ما می‌خواهند، در اختیار آن‌ها می‌گذاریم».

او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «یکی از وکلای ما به خوبی برای ارائه‌ی یک خلاصه از شرایط فعلی گفت که اکنون داریم به پایان بخش آغازین کار می‌رسیم و داریم وارد بخش میانی می‌شویم. این یک پروسه‌ی طولانی است و اکنون هنوز در مقطعی هستیم که در‌ آن به سوالات جواب می‌دهیم. البته که هرچه سریع‌تر خرید انجام شود، برای ما بهتر است. ولی به این روند احترام می‌گذاریم».

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت

مایکروسافت از قبل اعلام کرده است که انتظار دارد خرید اکتیویژن بلیزارد در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ کامل شود. کندی کراش، استارکرفت، سری بازی Call of Duty، سری بازی Warcraft، سری بازی دیابلو و سری بازی اورواچ تنها برخی از بازی‌های شناخته‌شده‌ای هستند که پس از تکمیل خرید، مایکروسافت به‌صورت کامل صاحب آن‌ها می‌شود. در نتیجه شرکت Microsoft پس از تکمیل خرید می‌تواند انواع‌واقسام بازی‌های جدید اکتیویژن بلیزارد را از روز عرضه روی سرویس اشتراکی گیم پس قرار دهد.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده