// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴

تاریخ انتشار Chivalry 2 در استیم مشخص شد

استودیو Torn Banner اعلام کرد که نسخه استیم بازی Chivalry 2 در تاریخ ۲۲ خرداد عرضه می‌شود.

بازی Chivalry 2 در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربرها کسب کند. بااین‌حال، نسخه پی سی بازی انحصاری زمانی فروشگاه اپیک گیمز بود و در دسترس کاربران استیم قرار نگرفت. این در حالی است که به‌تازگی تاریخ انتشار نسخه استیم Chivalry 2 مشخص شده است.

استودیو تورن بنر (Torn Banner)، سازنده بازی Chivalry 2 اعلام کرد که در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) این بازی با تمام آپدیت‌هایی که تابه‌امروز برای آن منتشر شده، روی استیم عرضه خواهد شد. در ادامه مشخص شد جدا از عرضه بازی روی استیم، کاربران تمامی پلتفرم‌ها از جمله استیم می‌توانند آپدیت Tenosian Invasion را تجربه کنند. تیم سازنده اعلام کرد به‌روزرسانی ذکرشده بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین آپدیتی است که منتشر کرده‌اند و شامل محتویاتی نظیر معرفی گروه Tenosian، نقشه‌های جدید Team Objectives و Team Deathmatch، آیتم‌های Armory، اسکین برای سلاح و موارد دیگر می‌شود.

با انتشار آپدیت Tenosian Invasion برای اولین‌بار نبرد در سری Chivalry شاهد اضافه شدن سیستم مبارزات کامل درحین سوارکاری هستیم و سرورهای کراس‌پلتفرم میان کنسول‌ها هم به بازی اضافه می‌شود. اضافه شدن سیستم مبارزاتی در حین سوارکاری می‌تواند زمینه‌ساز خلق استراتژی‌های مبارزه‌ای جدید توسط بازیکنان باشد. در ادامه می‌توانید نام چهار نقشه جدید Chivalry 2 و حالات درنظر گرفته‌شده برای آن‌ها را مشاهده کنید.

  • نقشه The Breach of Baudwyn برای حالت Team Objective
  • نقشه The Razing of Askandir برای حالت Team Objective
  • نقشه The Charge of Wardenglade برای حالت Team Deathmatch
  • نقشه Desert برای حالت Team Deathmatch

در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده برای اعلام تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی Chivalry 2 را در زومجی تماشا کنید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده