نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱

نمایش کاراکتر Fade در تریلر زمان عرضه Apex Legends Mobile

استودیو ریسپاون شرکت EA به مناسبت عرضه‌ی بازی Apex Legends Mobile تریلر زمان عرضه‌ی آن را پخش کرد.

بازی Apex Legends Mobile از ساعت ۱۳:۳۰ سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در سراسر جهان عرضه شد و کاربران مناطق مختلف طبق برنامه‌ی زمانی انتشار موفق به دانلود و تجربه‌ی آن شدند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر زمان عرضه‌ی این بازی موبایل پخش شده است و لجند جدیدی با نام Fade را به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

تریلر زمان عرضه بازی Apex Legends Mobile برای اولین‌بار لجند جدیدی با نام فید را نشان می‌دهد که منحصرا در نسخه‌ی موبایل در دسترس کاربران قرار گرفته است. سرعتِ حرکت این کاراکتر پس از سُرخوردن به‌طور مختصر افزایش می‌یابد و می‌تواند از فضای خلاء نیز به نفع خود استفاده کند. توانایی Flashback امکان بازگشت به مکان چند ثانیه قبل را برای بازیکن فراهم می‌آورد. همچنین با توانایی Phase Chamber می‌توان هر لجند گیرافتاده در محدوده را به فضای خلاء فرستاد و برای مدت زمان معینی جلوی وارد شدن آسیب به شخصیت را گرفت.

نسخه‌ی موبایل Apex Legends درکنار فید کاراکترهایی نظیر میراژ، ریث، لایفلاین، جبرالتار، کاستیک، پثفایندر و بنگلور را برای کنترل در دسترس قرار می‌دهد. حالت‌های موجود در این نسخه نیز شامل حالت Quick Battle، حالت Team Deathmatch، حالت 3v3 (۳ بازیکن علیه ۳ بازیکن) و بتل رویال کلاسیک می‌شود.

بازی Apex Legends Mobile توسط یک تیم اختصاصی از اعضای ریسپاون با همکاری استودیوهای Lightspeed و Quantum شرکت تنسنت توسعه یافت. این بازی به مانند نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر رایگان است و آیتم‌های پولی آن تاثیری بر نحوه‌ی پیروزی بازیکن‌ها در رقابت‌ها ندارند. بازی Apex Legends Mobile بتل پس، لوازم تزئینی و محتوای قابل دستیابی منحصربه‌فردی خواهد داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده