نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸

انتشار اخبار بازی Final Fantasy 7 در ماه ژوئن

تتسویا نومورا در جریان استریم اخیر بازی Final Fantasy 7: The First Soldier به انتشار خبرهایی از Final Fantasy 7 در ماه ژوئن اشاره کرد.

با اینکه درحال‌حاضر بازی Final Fantasy 16 بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است، اما خیلی‌ها هم منتظر قسمت دوم ریمیک بازی Final Fantasy 7‌ را داشته باشند. ظاهرا طرفدارهای مجموعه‌ی فاینال فانتزی در آینده‌ی نزدیک می‌توانند در جریان جدیدترین اخبار بازی فاینال فانتزی 7 نیز قرار بگیرند . تتسویا نومورا، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake در استریم مختص بازی موبایل بتل رویال Final Fantasy 7: The First Soldier تأیید کرد که اسکوئر انیکس طی ماه ژوئن اخباری از Final Fantasy 7 خواهد داشت.

استریم‌های سالگرد بازی Final Fantasy 7 هر ساله برگزار می‌شوند، اما استریم امسال به دلایل متعددی می‌تواند حائز اهمیت باشد. مهم‌ترین دلیل آن این است که اوایل سال جاری یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 (یا هر نام دیگری که در پایان به این نسخه اطلاق می‌شود) گفت اخبار مربوط‌به نسخه‌ی دوم این ریمیک احتمالا در بیست‌وپنجمین سالگرد بازی فاینال فانتزی ۷ اصلی به گوش طرفدارها خواهد رسید.

دنباله‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake از سال‌ها پیش مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، اما جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. پیش از این تأیید شد که نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردان‌های بازی اصلی تنها کارگردان بازی  Final Fantasy 7 Remake Part 2 است. در گذشته تتسویا نومورا گفت که این دنباله فضایی متفاوت از نسخه‌ی قبلی خواهد داشت و یوشینوری کیتاسه اظهار داشت که با داستان خود همچنان طرفدارها را غافل‌گیر خواهد کرد.

نائوکی هاماگوچی، کارگردان Final Fantasy 7 Remake Part 2 اعلام کرد که بازیکن‌ها در این دنباله می‌توانند به کاوش در جهان بازی بپردازند. البته انتظار می‌رود که در این نسخه همچنان از مکانیک‌های گیم‌پلی معرفی‌شده در بازی Final Fantasy 7 Remake نیز استفاده شود. شرکت اسکوئر انیکس اخیرا جزئیات جدیدی از بازی Final Fantasy 16 را در اختیار گیمرها قرار داد. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی فاینال فانتزی ۱۶ گفت که مراحل توسعه‌ی این بازی روبه پایان است و به‌زودی تریلر آن به نمایش گذاشته می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده