// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰

واکنش بلوبر تیم به شایعه ریمیک بازی Silent Hill 2

استودیو Bloober Team اعلام کرد باتوجه‌به روابطی که با همکارهای خود دارد، نمی‌تواند نظری درباره‌ی شایعات ساخت ریمیک سایلنت هیل ۲ بدهد.

براساس شایعات تاییدنشده ممکن است که بلوبر تیم، سازنده‌ی بازی Observer و دو بازی Layers of Fear اکنون مشغول تولید ریمیک Silent Hill 2 باشد. حالا در جدیدترین اخبار بازی می‌بینیم که پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو لهستانی Bloober Team در مصاحبه با رسانه IGN به این شایعه واکنش نشان داده است. او در صحبت‌های خود، شایعه را رد یا تایید نمی‌کند.

بابینو گفت: «از آن‌جایی که قدردان ارتباط با همکارهای خود هستیم، واضح است که ما نمی‌توانیم توضیحی در رابطه با پروژه‌های فعلی بدهیم. پس نمی‌توانیم چیزی بگوییم. در سریع‌ترین زمان ممکن، خبری در رابطه با پروژه‌های آتی منتشر خواهیم کرد. پس در آن زمان شما اطلاعات بیشتری خواهید داشت». او در ادامه کمی خندید و برای تکمیل این بخش از صحبت خود توضیح داد: «اطلاعات رسمی».

وی در ادامه سراغ اشاره به چالش‌های کار روی IP متعلق به یک شرکت دیگر رفت. مدیرعامل بلوبر تیم از این گفت که اعضای استودیو می‌خواهند هر بازی در حال ساخت خود را تبدیل به اثری کنند که واقعا به استودیو Bloober Team تعلق دارد. پیوتر بابینو ادامه داد: «من می‌گویم کار کردن با صاحب IP سخت است. ولی ما همیشه مشغول گفت‌وگو با افراد صاحب لایسنس‌ها هستیم. به آن‌ها می‌گوییم که دوست داریم از مجموعه‌ی متعلق به شما بهره ببریم، ولی دوست داریم که قصه‌ی خود را روایت کنیم.

اگر نتوانیم داستان خود را بگوییم و آزادی عمل خلاقانه نداشته باشیم، [ساخت بازی] برای ما منطقی نیست. چون در این صورت، بلوبر تیم یک بازی عالی نمی‌سازد. اگر شما در زندان باشید، نمی‌توانید پرواز کنید. به همین خاطر سعی می‌کنیم که فقط بازی‌هایی را بسازیم که احساس کنیم «اوکی، این یک بازی بلوبر تیم خواهد بود؛ نه بازی یک گروه دیگر». پس حتی در رابطه با پروژه‌هایی که نمی‌توانیم راجع به آن‌ها حرف بزنیم، این را می‌گویم که یک بازی استودیو Bloober Team خواهد بود».

لوگو استودیو بازی سازی لهستانی بلوبر تیم در کنار تصویر کله هرمی سری بازی سایلنت هیل

در ماه فوریه سال ۲۰۲۱، پیوتر بابینو گفت که بلوبر تیم مشغول کار روی یک IP ترسناک در همکاری با «یک ناشر بسیار معروف بازی‌ها» است. در همین حین آکیرا یامائوکا، آهنگساز سری بازی Silent Hill گفت که علاوه‌بر The Medium برای یک پروژه‌ی دیگر هم با استودیو لهستانی بلوبر تیم همکاری می‌کند. او گفت که این محصول در حقیقت «همان پروژه‌ای خواهد بود که طرفدارها امیدوار به مواجهه با آن هستند».

سپس در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ شاهد امضای قرارداد بین شرکت Konami و استودیو Bloober Team برای همکاری استراتژیک بودیم؛ قراردادی که باتوجه‌به آن، کونامی و بلوبر تیم با هم روی «محتوای مشخص‌شده» کار می‌کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده