نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶

اعلام زمان عرضه کاورهای رنگی پلی استیشن 5

پنل‌های کنسول PS5 با رنگ Nova Pink، رنگ Starlight Blue و رنگ Galactic Purple از حدود یک ماه دیگر در کشورهای مختلف به فروش می‌رسند.

سونی ازطریق اکانت توییتر پلی استیشن اعلام کرد که کاورهای رنگی بدنه‌ی کنسول PS5 در رنگ‌های Starlight Blue (آبی ستاره)، Galactic Purple (بنفش کهکشانی) و Nova Pink (صورتی نواختر) از ماه ژوئن برای علاقه‌مندان قابل خریداری خواهند بود. لازم به ذکر است که این کاورها به شکل رسمی در کشورهای مشخصی عرضه می‌شوند. شهروندهای آمریکا، بریتانیا، بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، آلمان و فرانسه می‌توانند این محصولات را در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) از فروشگاه رسمی PlayStation Direct خریداری کنند. امکان پیش‌خرید این کاورها نیز در این مناطق فراهم شده است.

کاورهای رنگی جدید پلی استیشن 5 درواقع هم‌رنگ با کنترلرهای دوال سنس نسبتا جدیدی هستند که در ماه ژانویه سال جاری میلادی عرضه شدند. این پنل‌ها با قیمت ۵۴.۹۹ دلار به فروش خواهند رسید. قبلا پنل‌های کنسول نسل نهمی سونی در رنگ‌های Midnight Black (مشکی نیمه‌شب) و Cosmic Red (قرمز کیهانی) به بازار عرضه شدند.

دانلود ویدیو از آپارات

در دیگر اخبار مرتبط با سونی و پلی استیشن، فهرست برخی از بازی‌های حاضر در پلی استیشن پلاس جدید منتشر شده که نام‌های بزرگ پرشماری در آن به چشم می‌خورد. همچنین شرکت Ubisoft اعلام کرد که تعدادی قابل‌توجه از بازی‌های حاضر در سرویس یوبیسافت پلاس به مرور زمان در دسترس مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی اسیتشن پلاس پریمیوم قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با مطالعه‌ی «بازی های پلی استیشن پلاس جدید؛ از دیمنز سولز تا Red Dead Redemption 2» در زومجی، شناخت بیشتری از بازی‌های پرشمار سرویس اشتراکی سه سطحی پلی استیشن پلاس شرکت سونی پیدا کنید.

در پایان نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده