نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹

کار سازنده Dying Light روی یک بازی فانتزی نقش‌آفرینی جهان باز

شرکت تک‌لند اعلام کرد که درکنار پشتیبانی از Dying Light 2 روی توسعه‌ی یک بازی فانتزی نقش‌آفرینی جهان-باز کار می‌کند.

شرکت Techland با انتشار بازی Dying Light 2 Stay Human به موفقیت‌های زیادی دست یافت و کماکان با عرضه‌ی محتوای اضافی در قالب به‌روزرسانی‌های تازه به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد. نخستین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی این محصول ترسناک جهان-باز نیز در اواخر سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده‌ی لهستانی درحال‌حاضر روی پروژه‌ی دیگری نیز کار می‌کند.

تکلند اعلام کرد که مشغول توسعه‌ی یک مجموعه‌ی معرفی‌نشده‌ی تازه در سبک نقش‌آفرینی فانتزی جهان-باز است که به‌عنوان «یک تجربه‌ی نسل بعدی شایسته» توصیف می‌شود. تک‌لند در آستانه‌ی آغاز تولید پروژه تصمیم به گسترش تیم توسعه‌دهنده‌ی آن گرفت و درحال‌حاضر برخی از موقعیت‌های شغلی موجود تکمیل نشده است.

سرپرستی تیم توسعه‌ی بازی نقش‌آفرینی جهان-باز بعدی شرکت تک‌لند برعهده‌ی چند پیشکسوت صنعت بازی‌ است که کار روی آثار برجسته در استودیوهای بزرگ را در کارنامه دارند. کارولینا استاکیرا و آرکادیوس بوروویک با سابقه‌ی کار روی بازی The Witcher 2: Assassins of Kings و بازی The Witcher 3: Wild Hunt به‌ترتیب به‌عنوان کارگردان روایت و طراح ارشد داستان فعالیت می‌کنند. ماریو مالتزوس با سابقه‌ی کار روی بازی Mad Max، بازی Batman: Arkham Origins و بازی Prince of Persia: The Sands of Time نقش مدیر نوآوری پروژه را دارد.

مقابله با زامبی‌ها در بازی Dying Light

بارتوش اوچمن با سابقه‌ی کار روی بازی The Witcher 3: Wild Hunt و بازی Cyberpunk 2077 به‌عنوان کارگردان جهان باز، دیوید مک‌کلور با سابقه‌ی کار در استودیو پلی‌گراند گیمز و بازی Deathloop به‌عنوان طراح ارشد بازی، کوین کواید با سابقه‌ی کار روی بازی Horizon Zero Dawn به‌عنوان انیماتور ارشد و مارسین سوروسز با سابقه‌ی کار در استودیو People Can Fly به‌عنوان طراح ارشد رابط کاربری فعالیت خواهند کرد.

پاول مارچوکا، مدیرعامل شرکت تک‌لند درباره‌ی این پروژه گفت: «از موفقیت‌هایی که تابه‌حال با مجموعه‌ی Dying Light کسب شده است، بسیار خرسندیم. کار ما با Dying Light 2 Stay Human تازه آغاز شده است. می‌خواهیم حداقل برای ۵ سال از این بازی پشتیبانی کنیم تا از نظر حجم محتوا به پای نسخه‌ی اول دایینگ لایت برسد».

مارچوکا در ادامه توضیح داد: «به موازات آن در نظر داریم تا یک مجموعه‌ی کاملا تازه را معرفی کنیم که بسیار متفاوت از آثار قبلی ما در چند سال اخیر باشد. می‌خواهیم یک تجربه‌ی نسل بعدی درخور خلق کنیم؛ یک روایت فانتزی و حماسی تازه در جهانی آزاد و گسترده که براساس تجربیات و مهارت‌های کسب‌شده‌ی ما در طول این سال‌ها شکل می‌گیرد و سرشار از ایده‌های تازه، اشتیاق و خلاقیت خواهد بود. با اینکه درحال‌حاضر نمی‌توانیم جزئیات بیشتری از این پروژه را به اشتراک بگذاریم، اما واقعا انرژی و زمان زیادی را صرف آن کردیم و مشتاقانه منتظر نمایش آن به گیمرها در زمان مناسب هستیم».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده