نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

تأیید حضور کاراکترهای بیشتر و تاریخ آغاز بتای عمومی بازی Multiversus

شرکت برادران وارنر ضمن تأیید حضور کاراکترهای بیشتر در بازی Multiversus از زمان برگزاری بتای عمومی آن پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Warner Bros. Games حضور شخصیت‌های جدیدی را در بازی Multiversus تأیید کرد و از برگزاری بتای عمومی این محصول مبارزه‌ای آنلاین خبر داد. تریلر سینمایی تازه MultiVersus تأیید می‌کند که کاراکترهای شیطان تاسمانی ملقب‌به تاز (انیمیشن سریالی Looney Tunes)، غول آهنی (انیمیشن The Iron Giant) و ولما (انیمیشن سریالی Scooby-Doo) در این بازی ظاهر می‌شوند.

دانلود از آپارات

شرکت برادران وارنر در روز دوشنبه اعلام کرد که بتای عمومی بازی MultiVersus در ماه جولای ۲۰۲۲ (تیر یا مرداد ۱۴۰۱) برگزار می‌شود. در ماه جاری نسخه‌ی آلفای خصوصی این بازی مبارزه‌ای در دسترس شماری از بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. آلفای خصوصی که در بازه‌ی زمانی ۱۹ تا ۲۷ می (۲۹ اردیبهشت تا ۶ خرداد) برگزار می‌شود، امکان تجربه‌ی حالت‌های مختلفی نظیر حالت مبتنی‌بر تیم 2Vs2 (دو بازیکن علیه دو بازیکن) را برای گیمرها فراهم می‌آورد.

برادران وارنر تأیید کرد که نسخه‌ی آلفای خصوصی دارای ۱۵ کاراکتر قابل بازی ازجمله تاز و ولما، ۷ نقشه‌ی مختلف ازجمله بت‌کیو (DC)، تری فورت (Adventure Time) و عمارت متروکه‌ی اسکوبی (Scooby-Doo) و حالت‌هایی نظیر دو بازیکن دربرابر دو بازیکن، یک بازیکن علیه یک بازیکن، مبارزه‌ی آزاد ۴ نفره و The Lab (حالت تمرینی) است.

بازی MultiVersus پس از شایعات فراوان نهایتا در نوامبر ۲۰۲۱ رسما معرفی شد. تابه‌حال حضور کاراکترهایی نظیر بتمن، سوپرمن، زن شگفت‌انگیز، هارلی کوئین، شگی، باگز بانی، آریا استارک، تام و جری، جیک سگ، فین انسان، استیون یونیورس، گارنت و رینداگ در این بازی تأیید شده است. جدیدترین کاوش‌ها در داده‌های نسخه‌ی تست فنی بازی مولتی‌ورسوس به کشف تعدادی از فایل‌های صوتی منجر شد که به حضور احتمالی چند شخصیت دنیای دی‌سی نظیر جوکر و بلک ادم، دنریس تارگرین و ریون از سری Teen Titans در آن اشاره داشت.

بازی MultiVersus در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. برادران وارنر هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مبارزه‌ای مورد انتظار را اعلام نکرده است و برای اطلاع از آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده