نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳

تأخیر احتمالی نسخه موبایل GTA Trilogy Definitive Edition

ظاهرا شرکت تیک-تو اینتراکتیو انتشار نسخه‌ی موبایل Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را به تعویق انداخته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت Take-Two نسخه‌ی موبایل بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را به تأخیر انداخته است. این بازی اواخر سال گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار گرفت و در ابتدا برای عرضه در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ برای اندروید iOS در نظر گرفته شده بود.

تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار گیمز در جریان گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم خود در فوریه دوباره روی انتشار نسخه‌ی موبایل GTA: The Trilogy – Definitive Edition در نیمه‌ی دوم سال تأکید کرد؛ اما ظاهرا گزارش مالی سالانه‌ی آن‌ها تأخیر این بازی را تأیید می‌کند. با استناد به این گزارش، ریمستر Grand Theft Auto: The Trilogy برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال مالی جاری برنامه‌ریزی شده است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد.

نسخه‌های کامپیوتر و کنسول بازی GTA Trilogy Definitive Edition پس از انتشار به‌دلیل برخی از مشکلات فنی و اسناد «ناخواسته‌ی» موجود در فایل‌های بازی مانند موسیقی بدون مجوز و یاداشت‌های توسعه‌دهنده شدیدا مورد انتقاد قرار گرفتند که نتیجه‌ی آن حذف موقتی نسخه‌ی PC از فروشگاه راک‌استار بود. این بازی با وجود همه‌ی مشکلات عملکرد تجاری خوبی داشت و در گزارش فروش ماه فوریه به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای آن اشاره شده بود.

تیک-تو آمار دقیق فروش بازی GTA: The Trilogy – Definitive Edition را رسما اعلام نکرده است، اما در ژانویه استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت از عملکرد «عالی» محصول از زمان عرضه خبر داد. استراوس زلنیک در جریان گزارش مالی سه ماهه‌ی شرکت نیز گفت که این بازی پا را به‌طور قابل‌توجهی از انتظارات تجاری آن‌ها فراتر گذاشته است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده