// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

فروش بازی Red Dead Redemption 2 به ۴۴ میلیون نسخه رسید

شرکت تیک تو اینتراکتیو در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که فروش بازی Red Dead Redemption 2 از ۴۴ میلیون نسخه فراتر رفت.

بااینکه بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و یک سال بعد از آن دراختیار کاربرهای کامپیوتر قرار گرفت، همچنان شاهد عملکرد خوب این ویدیوگیم در زمینه فروش هستیم. البته که بازی‌های راک استار گیمز معمولا در این زمینه موفق ظاهر شده‌اند.

شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که فروش بازی Red Dead Redemption 2 به حدود ۴۴ میلیون نسخه رسیده است. این در حالی است که در گزارش مالی گذشته تیک تو اینتراکتیو، مشخص شده بود که این بازی نزدیک به ۴۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

تیک-تو درجریان گزارش خود به این نکته اشاره کرد که Red Dead Redemption 2 از نظر فروش دلاری دومین بازی پرفروش آمریکا در پنج سال گذشته به حساب می‌آید (تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱). در ادامه مشخص شد که فروش کلی مجموعه Red Dead هم به ۶۷ میلیون نسخه رسیده و تقریبا شاهد افزایش دو میلیون نسخه‌ای فروش نسبت‌به آمار گذشته هستیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اخیرا شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه راک استار گیمز درحال کار روی آپدیت نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده