نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹

شایعه: بازی Mafia 4 احتمالا در سیسیلی جریان دارد

اطلاعات غیررسمی تازه درباره بازی جدید مافیا توسط منتشر شد که از وقوع داستان در منطقه سیسیلی و تمرکز قصه روی خانواده دون سالیری می‌گوید.

نیک بیکر، مؤسس پادکست XboxEra جزئیات جدیدی را در رابطه با بازی Mafia 4 فاش کرد که شایعات زیادی مبنی بر ساخت آن در استودیو Hangar 13 جریان دارد. همان‌طور که پیش از این گزارش داده شده بود، Mafia 4 قرار است پیش‌درآمدی برای این مجموعه‌ی اکشن ماجراجویی باشد که براساس ادعای بیکر، در شهر سیسیلی ایتالیا جریان خواهد داشت و حول محور خانواده‌ی دون سالیری در اوایل قرن بیستم جریان دارد. ظاهرا داستان این بازی کمی خطی‌تر از Mafia 3 است و اشتراکات بیشتری با دو بازی نخست مجموعه Mafia دارد.

داستان نسخه اول این سری در دهه‌ی ۳۰ میلادی جریان داشت و بنابراین قرار است در این بازی به اولین روزهای شکل‌گیری گروه‌های مافیایی ایالات متحده در دهه‌ی ۲۰ میلادی سفر کنیم؛ یک بازه‌ی زمانی که با نام دوران Prohibition یا دوره‌ی ممنوعیت فروش مشروبات الکلی نیز شناخته می‌شود.

این اطلاعات هنوز به تأیید Hangar 13 یا شرکت 2K نرسیده است، لذا همچنان باید این موارد را شایعه در نظر گرفت. هرچند بیکر سابقه‌ی افشای اطلاعات موثق را دارد و ازاین‌رو می‌توان صحت این اخبار را محتمل دانست. بازی جدید Mafia هنوز در مراحل اولیه‌ی فرایند ساخت قرار دارد و احتمالا تا انتشار اخبار رسمی درباره آن زمان زیادی باقی مانده است. در این فاصله می‌توانید سه‌گانه مافیا را تجربه کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده