نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲

تجربه بازی Diablo 3 توسط ۶۵ میلیون بازیکن از زمان انتشار

طبق اعلام شرکت بلیزارد، بازی Double 3 از زمان انتشار تاکنون توسط بیش از ۶۵ میلیون بازیکن تجربه شده است.

در جدیدترین اخبار بازی، آماری از میزان اسقبال از بازی دیابلو 3 منتشر شده است. بلیزارد به مناسبت دهمین سالگرد انتشار بازی Diablo 3 اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی از زمان عرضه تاکنون توسط بیش از ۶۵ میلیون بازیکن تجربه شده است. همچنین تیم توسعه تایید کرد که بخش Echoing Nightmare که با شروع فصل ۲۶ معرفی شد، در آینده به یکی از ویژگی‌های دائمی بازی تبدیل خواهد شد.

Echoing Nightmare درواقع یکی از فعالیت‌های اختیاری پس از اتمام بازی به شمار می‌آید که در آن بازیکنان باید برای غارت منابع ارزشمند با دشمنان سرسخت مبارزه کنند. بازیکنان باید برای دستیابی به این منابع دشمنان Rift Guardian را برای کسب Petrified Scream از پیش روی بردارند. سطح دشواری این بخش با کشته شدن دشمنان بیشتر همچنان افزایش می‌یابد. بازیکنانی که موفق شوند این بخش را با موفقیت به اتمام رسانند به XP بیشتر، Blood Shard، الماس‌های عادی و الماس‌ افسانه‌ای Whisper of Atonement برای ارتقای آیتم‌های Ancient Legendary دست خواهند یافت.

مبارز بازی Diablo 3 به همراه سلاح داسی شکل

علاوه‌براین موارد تیم توسعه‌ی Diablo 3 اعلام کردند که رویداد Double Bounties نیز تا پایان فصل ۲۶ ادامه خواهد داشت و بازیکنان پس از اتمام پنج مأموریت Bounties در یک Act، دو Horadric Cache دریافت می‌کنند. بازی Diablo 3 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و دیگران در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده