// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱

شایعه: ریمیک بازی Silent Hill 2 در انحصار کنسولی زمانی پلی استیشن خواهد بود

یک گزارش جدید از سوی منبعی شناخته‌شده به اسم NateTheHate می‌گوید که احتمالا اکنون چند بازی Silent Hill در حال ساخت هستند؛ از جمله ریمیک سایلنت هیل ۲.

طی چند روز اخیر بارها شاهد انتشار اخبار بازی Silent Hill بوده‌ایم. اکثر گزارش‌ها از چند ماه قبل تا امروز به در حال ساخت بودن چند بازی متفاوت سایلنت هیل اشاره می‌کنند و حالا یک منبع دیگر هم به آن‌ها اضافه شده است. NateTheHate به‌عنوان یکی از اینسایدرهای صنعت بازی می‌گوید که یکی از پروژه‌ها، ریمیک بازی Silent Hill 2 است که گویا توسط استودیو Bloober Team ساخته می‌شود و در انحصار کنسولی زمانی پلی استیشن خواهد بود.

ظاهرا بلوبر تیم در این بازسازی مجددا روی پازل‌های سایلنت هیل ۲ کار کرده است و چند پایان جدید را به بازی اضافه می‌کند. NateTheHate به مانند AestheticGamer و اندی رابینسون می‌گوید که براساس شنیده‌های او، اکنون چند بازی سایلنت هیل در حال ساخت هستند. علاوه‌بر ریمیک، او به در دست ساخت بودن «چند داستان فرعی سایلنت هیل» و «سایلنت هیل اصلی جدید» اشاره کرد؛ آثاری که به‌نظر می‌رسد استودیوهای متفاوتی روی آن‌ها کار می‌کنند.

کله هرمی در بازی سایلنت هیل ۲

طی چند روز قبل و به‌لطف AestheticGamer که عده‌ای او را با نام Dusk Golem می‌شناسند، هفت تصویر از یک بازی Silent Hill در حال ساخت منتشر شد. در صورت واقعی بودن و کنسل نشدن آن پروژه، باید تا زمان رونمایی رسمی از بازی صبر کرد تا بفهمیم عکس‌ها مربوط‌به کدام بازی در حال تولید سایلنت هیل هستند.

از آن‌جایی که سال قبل شاهد امضای توافق همکاری بین بلوبر تیم و کونامی بودیم، اصلا تعجبی ندارد که سازندگان سری بازی Layers of Fear و بازی جادوگر بلر مشغول کار روی یک پروژه در جهان سایلنت هیل باشند. از آن سو شایعات برای مدتی می‌گفتند که یک بازی Silent Hill جدید در حال ساخته شدن توسط یک تیم ژاپنی با حمایت مالی سونی است. با همه‌ی این‌ها فعلا هیچ‌چیز مشخص نیست و تمام گزارش‌ها تا این لحظه فقط در حد گمانه‌زنی و شایعه اعتبار دارند. هنوز کونامی حتی در دست ساخت بودن یک بازی سایلنت هیل را تایید نکرده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده