نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷

شایعه: نسخه نسل ۹ بازی Red Dead Redemption 2 عرضه خواهد شد

یک اینسایدر با نام AccountNgt با یک توئیت از انتشار نسخه‌ی نسل ۹ بازی Red Dead Redemption 2 در آینده خبر داد.

با اینکه برخی از بازیکن‌ها روی خوشی به عرضه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ بازی Grand Theft Auto 5 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نشان ندادند، اما این به افزایش فروش یک بازی تقریبا ۹ ساله کمک شایانی کرد. پس جای تعجبی ندارد که شرکت راک‌استار گیمز بخواهد سراغ ارتقا نسل ۹ بازی Red Dead Redemption 2 برود؛ به‌خصوص که زمان زیادی از انتشار این محصول جهان‌باز اکشن ماجراجویی نمی‌گذرد.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این مورد احتمالا به‌زودی تحقق پیدا می‌کند. افشاگری با نام AccountNgt با انتشار توئیتی در این رابطه اظهار داشت: «آن [نسخه‌ی نسل ۹ بازی Red Dead Redemption 2] در راه است. اطلاعات زیادی در اختیار ندارم». در ادامه شاهد حذف این توئیت بودیم، اما رسانه Screen Rant موفق به ثبت آن شد. رسانه گیمینگ‌بولت تأیید می‌کند که این پیام از سوی AccountNGT حقیقی ارسال شده است که اخباری نظیر تأخیر بازی Forspoken را پیش از اعلام رسمی فاش کرده بود.

اکنون سؤال اصلی این است که نسخه‌ی نسل ۹ بازی Red Dead Redemption 2 چه زمانی می‌تواند معرفی شود. رویداد Summer Game Fest امسال از تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) آغاز می‌شود و معمولا شامل اطلاعیه‌های قابل‌توجه زیادی است. همچنین احتمال دارد که این اطلاعیه به رویداد بعدی سونی (هر زمانی‌که باشد) موکول شود؛ به‌خصوص که شرکت راک‌استار و پلی استیشن همکاری نزدیکی برای معرفی نسخه نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V داشتند. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند. پس برای دریافت جدیدترین اخبار بازی با زومجی همراه باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده